Gå til innhold

Fettsuging

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet

Har søkt endel på forumet i håp om å finne noen realtivt nye innlegg om fettsuging og erfaringer, men finner ikke så mye. Jeg er en forholdsvis ung jente som allerede har tatt av 20 kg, men føler jeg sliter mye med å få vekk bilringene og går kun i joggebukse omtrent, i alle andre plagg tyter det ut. Har dessuten svært kraftige overarmer i forhold til resten av kroppen, så lurer på om fettsuging kan være løsningen. men er samtidig litt skeptisk.. Noen erfaringer her?:)

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest plastikk
Skrevet

Hei hei! Jeg lurer også veldig på det her med fettsuging. Jeg har veldig lyst til å fettsuge hoftene. Jeg tok silikon i fjord og hadde egentlig ikke tenkt til å operere mer, men jeg har veldig lyst til å få bort denna bilringen da. Jeg har leste om en klinikk som heter Clinique pilestredet park (plastikkirurgene.no). Der er det forholdsvis billig. Kirurgen er godkjent og jeg har lest om mange som er fornøyde etter spesielt silikoninnlegg. Jeg la selv inn silikon på nobel clinic. Utrolig flinke der, men de har veldig mye høyere priser. Det jeg bekymrer meg litt for er om det er veldig vanlig å få sånne søkker som det kalles. Jeg ville blitt utrolig lei meg om jeg hadde vært misfornøgd og angret. Jeg vil også at det skal virkelig vare for alltid. Har hørt om noen som har lagt på seg like mye igjen på det stedet man har fettsugd.

Dette er liksom ikke istedenfor å slanke seg, men det er dette fettet som faktisk ikke går bort. Og jeg må være på en konstant streng diett for å klare å være fornøgd med magen min. Hvis jeg nå først skulle tatt det, så ville jeg absolutt ikke at NOEN skulle visst om det. Folk har veldig fordommer mot dette. Da hadde jeg faktisk bare sagt at jeg hadde trent hardt og spist bra hele vinteren.

Men som du sier, så er det utrolig få som har skrevet noe om denne prosedyren. På hjemmesidene for de forskjellige klinikkene, reklamerer de selvfølgelig for dette. Jeg vil liksom prate med noen som har gjort det og vet noe om dette.. for eksempel:

Får man synlige arr?

Legger man på seg på det området igjen, slik at man bare legger på seg der? Skjønner liksom at hvis man legger på seg, så gjør man det overalt, men det er rundt magen jeg alltid legger på meg først.

Er det sånn at man får veldig vondt og ikke kan dra på skole og jobb på en stund?

Kan andre se at man har tatt fettsuging?

Hadde vært utrolig bra om noen som faktisk allerede har gjort det, skriver litt her.

Tok over tråden skikkelig her, men er veldig nysgjerrig selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...