Gå til innhold

Mummikoppene,


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg finner de ikke noe sted lenger, og får ingen til å ta dem inn heller, siden de må ta inn så utolig mange like hver gang de bestiller.

Er det noen som vet om et sted hvor de har noenlunde utvalg i Hamarområdet eller Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt på Ting i Bergen, vet ikke om det finnes noe tilsvarende i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg vet at de tidligere ga dem bort som belønning til blodgivere på noen sykehus. Du kunne jo donert en halvliter eller to og se om de fortsatt har dem? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, men jeg bor altfor langt fra Bergen og gir desverre ikke blod.

Ingen andre som har sett disse koppene i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Lapsetorget i Oslo så jeg utstilling i vinduet for en måned tid siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Lapsetorget i Oslo så jeg utstilling i vinduet for en måned tid siden.

Tusen takk, det høres veldig lovende ut!!!

Men hvor er Lapsetorget...? Det har jeg aldri hørt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, det høres veldig lovende ut!!!

Men hvor er Lapsetorget...? Det har jeg aldri hørt om.

Butikken ligger nederst i Frognerveien/Solli plass.

Men det kan godt hende flere steder i Oslo har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glamagasinet har 50% på alle varer i dag. Men de er sannsynligvis ganske utplukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Jeg finner de ikke noe sted lenger, og får ingen til å ta dem inn heller, siden de må ta inn så utolig mange like hver gang de bestiller.

Er det noen som vet om et sted hvor de har noenlunde utvalg i Hamarområdet eller Oslo?

http://www.arabia.fi/web/Arabiawww.nsf/en/home

Dette er lenken til produsenten. Velg Store locators på valg øverst. Så får du opp velg land. Til høyre velger du da Norge. Der kommer forhandlere opp. Så kan du jo bare ringe dem og spørre hva de har. Er det forhandlere som ligger langt unna deg som har det du ønsker, kan du jo bestille og be dem sende det som postpakke.

Hvis du så velger Design and gift items øverst på valg, så går til Gift items til høyre og velger Moomin collection, finner du oversikt over krusene som er produsert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner
Jeg har kjøpt på Ting i Bergen, vet ikke om det finnes noe tilsvarende i Oslo.

Ting finnes i Oslo også. Butikken ligger på skrå bak Stortinget, i Akersgata. De har et greit utvalg av mummi-koppene.

Endret av antigartner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Bli blodgiver! Jeg har fått 4 kopper i året :-)..og man gjør en god innsats for samfunnet!

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Bli blodgiver! Jeg har fått 4 kopper i året :-)..og man gjør en god innsats for samfunnet!

:gjeiper:

Så de gir fortsatt bort disse koppene? Jeg var litt usikker på om de fortsatt gjorde det.

Jeg er gjest 16:06, og jeg jeg skulle gjerne gitt blod.... men de vil ikke ha mitt. :(

Frekke var de også *fnys* og kunnskapsløse. Aldri opplevd maken. :fnise:

Men de mummikoppene er fine da, og det du og andre blodgivere gjør er svært viktig for samfunnet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbords, Christiania GlasMagasin, og andre som fører Arabia Finland har mumikoppene.

Er Tilbords på Kvartal 48 i Hamar, oslo City, House of oslo, Majorstua.

CG finner du i Torggata 81-83 på Hamar, Stortorvet i oslo og fler steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Kris_*
Jeg finner de ikke noe sted lenger, og får ingen til å ta dem inn heller, siden de må ta inn så utolig mange like hver gang de bestiller.

Er det noen som vet om et sted hvor de har noenlunde utvalg i Hamarområdet eller Oslo?

Så faktisk plakat utenfor Jernia Solsiden i Trondheim i dag om at Mummiserien var nedsatt med 30%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...