Cristycreme Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Vi skal flytte inn i nytt hus til jul, og vil få i orden hagen så fort som mulig ut på våren. Huset er innflytningsklart til jul, og blir levert med grus rundt hele huset. Hva kan jeg allerede i vinter begynne å gjøre for å få en fin plen så fort som mulig? Er torv en bra løsning, når kan den evt legges på? Hva må gjøres på forhånd?
Gjest Gjest_Maren_* Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Ferdigplen er jo veldig greit - men kostbart hvis det er snakk om stor hage. Jeg skal gjøre det i mitt nye rekkehus - men da er det snakk om liten hageflekk.
Cristycreme Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2009 Ferdigplen er jo veldig greit - men kostbart hvis det er snakk om stor hage. Jeg skal gjøre det i mitt nye rekkehus - men da er det snakk om liten hageflekk. Vet du hva man må gjøre av forberedelse før man legger torven? Når på året kan det gjøres? Er egentlig ikke så stor hage.
Gjest Gjest_Maren_* Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Jeg vet ikke når man kan legge ned ferdigplen - men kan tenke meg at det kan gjøres når som helst så lenge det ikke er frost. Men det jeg vet helt sikkert er at underlaget må være helt fint og planert for å legge den på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå