Yummy_Mummy Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Vet at portene åpnes 17.30, men regner med at det tar noen timer før Madonna dukker opp? Når bør vi egentlig være der?
frk.strøken Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Dørene åpner 17.30. Men tror madonna kommer på ca kl 20.30 uten at jeg skal si det med sikkerhet.... Er jo oppvarmingsband før det.
frk.strøken Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Hørte en plass at madonna kommer 20.30. Om det stemmer vet jeg ikke, Men er vel greit å være der litt før det.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #7 Skrevet 28. juli 2009 Om portene åpner 17:30 så ville det være veldig lurt å være på plass klokken 17 for å komme godt fremme i køen slik at en får en god plass. Om en kommer like før Madonna kommer på scenen så ender en raskt opp med å se bare noen skjermer, og høre like mye som om en skulle stått på utsiden av konserten. Nei, møt opp tidlig og løp frem! Jeg skal ikke på Madonna men har vært på mange konserter på Valle.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #8 Skrevet 28. juli 2009 ?? Takk for svar :-) 17:30. Best å være på plass tidlig og komme seg godt frem, det kommer til å bli kjempepress!
Megana Skrevet 28. juli 2009 #9 Skrevet 28. juli 2009 Dess tidligere dess bedre, det pleier å være helt kaos på Helsfyr/Valle Hovin når store artister spiller.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #10 Skrevet 28. juli 2009 Dess tidligere dess bedre, det pleier å være helt kaos på Helsfyr/Valle Hovin når store artister spiller. Ja, men om en har bil så kan en i det minste komme seg ganske langt frem i stedet for å gå i kø fra t-banen. Veldig få kjører så det er greit å få parkering ofte, dessuten er det så mye kaos at du kan omtrent sette bilen hvor som helst så lenge det ikke er midt i veien.
MissStiles Skrevet 28. juli 2009 #11 Skrevet 28. juli 2009 Må man virkelig være der når dørene åpner? Hun kommer nok ikke på scenen før kl 20:30-21. Lenge å vente isåfall!
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #12 Skrevet 28. juli 2009 Må man virkelig være der når dørene åpner? Hun kommer nok ikke på scenen før kl 20:30-21. Lenge å vente isåfall! Klart det er lenge å vente. Det vanlige jeg pleier å gjør er å sitte på bakken i mellomtiden. Eller å løpe så raskt frem at jeg kommer frem til gjerdene og kan lene meg på dem. Da får en også gjerder bak seg ofte, etter en stund og er helt fremst uten press Møter du opp i 18-19 tiden så kunne du like gjerne stått på utsiden. Du ser ingenting, og lyden er like god utenfor Valle som inne på da.
marsy Skrevet 28. juli 2009 #13 Skrevet 28. juli 2009 Klart det er lenge å vente. Det vanlige jeg pleier å gjør er å sitte på bakken i mellomtiden. Eller å løpe så raskt frem at jeg kommer frem til gjerdene og kan lene meg på dem. Da får en også gjerder bak seg ofte, etter en stund og er helt fremst uten press Møter du opp i 18-19 tiden så kunne du like gjerne stått på utsiden. Du ser ingenting, og lyden er like god utenfor Valle som inne på da. spørs om du har golden circle eller ikke
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #14 Skrevet 28. juli 2009 spørs om du har golden circle eller ikke Golden circle? På Valle pleier det sjeldent å være noe forskjell annet enn de som kommer tidlig og de som kommer sent, hvordan skal de klasse å losse folk frem om de kommer sent for.eks?
Gjest MJ-fan Skrevet 28. juli 2009 #17 Skrevet 28. juli 2009 Ehh, pleier det ikke å være jævlig lang kø på Valle Hovin da? Jeg har bare vært på konsert der en gang, i 1992, da jeg avr 12 år og så Michael Jackson. Vi kom fram i 12-tida og satt og venta på gresset, og køen dannet seg i 14-tida. Michael kom på scena kl 20.00. Men mulig MJ-fansen er litt mer fanatiske enn Madonna-fans.
Gjest hø Skrevet 29. juli 2009 #18 Skrevet 29. juli 2009 jeg skal på konserten imorgen, så kanskje noen av dere her som var igår, kan fortelle meg når jeg bør være der (det er ingen must å stå langt fremme). ...åja, er det noen som har lista over sangene hun spilte igår? (har sjekket litt rundt på nettet, men har kun funnet liste over sanger de antok hun ville synge). tusen takk for deres svar!
MissStiles Skrevet 29. juli 2009 #19 Skrevet 29. juli 2009 Madonna kom på scenen litt før kl 21:30. Jeg var der ca kl 18:30. Det var lenge å vente synes jeg. Og siden det regnet litt av og til så gjorde det ikke ting bedre. Men hvis du vil stå langt foran, for å kunne se noe, så ville jeg nok kommet før.
Gjest pusla_utlogget Skrevet 29. juli 2009 #20 Skrevet 29. juli 2009 Madonna kom på ca 21.20 i går kveld. Vi kom litt etter halv syv og gikk opp på "steintribunen" på venstre side. Hadde vi kommet i seks-tida tror jeg vi ville kommet lenger frem og opp på tribunen og da hadde vi sett enda bedre. Men det var helt greit såpass langt bak der også, for du kommer jo litt opp. Fordelen med den tribunen er også at man kan sitte der helt til konserten begynner Og jeg tror hun holdt spille-lista ganske så slavisk ut fra hva som har som sto i avisene i forkant. Ikke noen spontane sprell som jeg fikk med meg iallefall!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå