Gjest kinkygirl23 Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 heisann jeg er en jente på 23 år som har helt siden jeg var liten vært fiksert på å få ting inn i rumpa. Etterhvert som tenårene gikk ble jeg jo videre og videre i rumpa, og nå så er jeg istand til å få inn saker som er 25 cm i omkrets inn der. Dvs større enn bunnen til en vanlig vinflaske. Jeg bare lurer, er jeg litt gal som tenner på slikt? eller er det flere der ute som vil dele erfaringer med slik ekstrem sex?
Rimmern Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Kjempekult. Hvor langt unna er du å få et helt hodet (fortrinnsvis en annens) inn i rumpa? Jeg har jobbet med dette siden barndommen selv, men har aldri klart å få annet enn mitt eget hodet oppi ræva. Problemet etterhvert er å få det ut igjen.
Konservativ Mann Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 heisann jeg er en jente på 23 år som har helt siden jeg var liten vært fiksert på å få ting inn i rumpa. Etterhvert som tenårene gikk ble jeg jo videre og videre i rumpa, og nå så er jeg istand til å få inn saker som er 25 cm i omkrets inn der. Dvs større enn bunnen til en vanlig vinflaske. Jeg bare lurer, er jeg litt gal som tenner på slikt? eller er det flere der ute som vil dele erfaringer med slik ekstrem sex? Jeg synes du høres ut som en deilig liten prinsesse, jeg. Blir nesten litt tent her jeg sitter! Alt som er deilig og foregår mellom voksne folk er lov, slik er det bare! Kos deg med rumpesexen din, du! ....det er jo digg med dildo i rumpa, da....
Gjest kinkygirl Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Hehe takk Og for dere som tror at lukkemusklen blir ødelagt. det er helt feil. Så lenge du øker gradvis og ikke påfører deg for stor smerte så går det helt bra. Og det er ingen problem å holde igjen til vanlig. Er det noen her som har erfaring og dele med meg?
Cuckold Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Hehe takk Og for dere som tror at lukkemusklen blir ødelagt. det er helt feil. Så lenge du øker gradvis og ikke påfører deg for stor smerte så går det helt bra. Og det er ingen problem å holde igjen til vanlig. Er det noen her som har erfaring og dele med meg? Det er riktig, og jeg har selv alltid hatt sans for dette. Ta gjerne kontakt hvis du vil snakke mer detaljert enn det som passer seg på åpent forum. (Det er bare å opprette en profil så kan du sende private meldinger)
billcat Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Respect! \m/ My kind of woman. Så nei, du er ikke gal. (I alle fall ikke på noen måte som er et problem )
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 29. juli 2009 #8 Skrevet 29. juli 2009 heisann jeg er en jente på 23 år som har helt siden jeg var liten vært fiksert på å få ting inn i rumpa. Etterhvert som tenårene gikk ble jeg jo videre og videre i rumpa, og nå så er jeg istand til å få inn saker som er 25 cm i omkrets inn der. Dvs større enn bunnen til en vanlig vinflaske. Jeg bare lurer, er jeg litt gal som tenner på slikt? eller er det flere der ute som vil dele erfaringer med slik ekstrem sex? Bare pass på at du ikke får rektalprolaps. Det kan være litt kjedelig..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå