Gå til innhold

Erfaringer med disse timene på SATS?


Quirky

Anbefalte innlegg

Jeg trener ikke styrke i noen form akkurat nå, men vurderer å gjøre det til en del av den ukentlige treningsrutinen. Jeg skal melde meg inn på SATS i nær fremtid, og har studert gruppetimeplanene deres, samt beskrivelsene av disse timene, men vil gjerne høre erfaringer fra folk som har deltatt eller deltar på noen eller flere av disse timene.

Har veldig lite erfaring med Yoga fra før, tilbyr SATS noe i nærheten av hva ordentlige Yoga-sentre gjør? Er det en god form for styrketrening?

Hva med Pilates- er det så effektivt som de "frelste" påstår? Er instruktører på SATS godt nok opplært i både Yoga og Pilates til å lede slike timer, eller bør man holde seg til sentre som spesialiserer seg på disse treningsformene?

Timene de kaller Flyt&Pilates beskrives som en miks av yoga, pilates etc.- hvordan er disse timene?

SatsStyrke synes som effektiv styrketrening utifra beskrivelsen- noen som kan fortelle litt mer om hvordan det foregår, og hvorvidt det er like kjedelig som det meste av styrketrening er?

Er Stramopp bare "trim for eldre" i forhold til "ordentlig" styrketrening?

Kan selvsagt teste ut timene selv, men greit å få høre andres erfaringer, positive og negative, først. Dessuten starter flere av disse timene ikke opp igjen før til høsten, og jeg jobber med å sette opp en ny treningsplan nå.

Endret av Quirky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...