Gjest OhShitsan Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Vel.. Jeg begynte i forje uke å kaste opp å var skikkelig dårlig. Ikke orket stort. Har fryst, vært varm, svettet, hatt litt feber. Kroppen er litt sliten og jeg er svimmel Har egentlig ikke tenkt over det før i dag at det kanskje er svineinfluensa. Jeg kastet sist opp for en halvtime siden. jeg har ei venninne som har fått det å hun har hatt det i over lengre tid. Også har jeg gått sammen med henne de siste dagene. ( hun fikk påvist svineinfluensa idag.) I tillegg har jeg ferie nå, så får jeg igjen ferien min? Hørt at man får den igjen, fordi det er ikke meningen at man skal være syk i ferien. Hvertfall ikke på denne måten. Bør jeg kontakte legevakten eller vente til i morgen med å snakke med legen?
yoga Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Jeg har ikke noe svar til deg, men dette er akkurat de samme symptomene som samboeren min sliter med. Går litt i bølgedaler..? Håper virkelig ikke det er influensaen du har fått. Så lenge du ikke har en helse som er generell dårlig eller annen kronisk sykdom, så kan du nok drøye med å oppsøke legen til i morra. God bedring! (hold oss her inne gjerne oppdatert- om jeg må sende stabeistet mitt til legen)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå