Gå til innhold

når


Gjest Gjest_sara_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_sara_*

jeg lurer på om det er lurest å jogge etter man har stått opp eller på kvelden?

eller spiller ikke det noen rolle for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
jeg lurer på om det er lurest å jogge etter man har stått opp eller på kvelden?

eller spiller ikke det noen rolle for det?

spiller ingen rolle :) gjør det når det passer best for deg.

mange synes det er best å gjøre det tidlig på dagen etter man har stått opp for da er det ingen unnskyldninger for å ikke rekke det senere på dagen eller i tilfelle noe skjer så du ikke rekker å trene.. og da er det unnagjort uansett.. sånn tenker jeg ihvertfall da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiller ingen rolle :) gjør det når det passer best for deg.

mange synes det er best å gjøre det tidlig på dagen etter man har stått opp for da er det ingen unnskyldninger for å ikke rekke det senere på dagen eller i tilfelle noe skjer så du ikke rekker å trene.. og da er det unnagjort uansett.. sånn tenker jeg ihvertfall da :)

Enig! Spiller ingen rolle når, det viktigste for å få nok ut av treningen er at du trener når du føler du kan gi mest på joggeturen. Om du har godt med energi om morgenen og har mulighet til å trene da så gjør du det, men om du sliter med å trene tidlig og har mer å gi om ettermiddagen er det bedre at du jogger da. Men som Gjest skriver så er det enklere å kutte turen og du utsetter det til kvelden så tren gjerne om morgenen om formen er der samt at du har muligheten for det! Anbefaler joggetur på morgenkvsten, deilig start på dagen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...