Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Jeg lurer på om jeg går glipp av en del damer på byen, siden jeg ikke er særlig høy (relativt lav av vekst) og ikke har store hender eller føtter. Alle leger og forskere som har vært inne på feltet, avkrefter at størrelse på hender og føtter har noen som helst målbar sammenheng med penisstørrelse. Men det hjelper vel gjerne meg fint lite, siden så mange damer tror på dette. Jeg har en penis som er minst på snittet. Den er 15,5 cm, tykk og har stort hode pluss en passe banansving - og med slak dreining mot høyre. Alle damer som ser den blir positivt overrasket, og de liker veldig godt å ha sex. Men jeg tror jeg går glipp av et tonn med damer fordi de antar at en kar på min størrelse ikke kan ha velvoksen stake!! Så hva skal jeg gjøre.. Begynne å hviske til damer på utesteder at jeg har en velvoksen kuk som de kommer til å elske??? Jeg tar meg selv i å tenke nå at jeg ikke har vært bevisst nok på dette, og at jeg kanskje må bli det - reklamere bedre for meg selv. Dere damer er jo bra kroppsfikserte osv uansett - ingen vits i å overvurdere dere, tror jeg!
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Det jeg mente over, siden jeg ser at jeg var litt uklar, er at mange damer ser ut til å tro at store hender og føtter er en sikker indikasjon på stor stake, og det motsatte en sikker indikasjon på liten stake. Begge deler er feil, ifølge forskerne, som har null grunn til å lyve. Det eneste som kan anvendes som har noenlunde relevans, skal være størrelsen på nesen. Men er damer sterke nok i troen på myten, så ødelegger det kanskje mye for meg? I alle fall så lenge jeg ikke jobber med å indikere noe annet...
Gjest womenwomen Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Jeg lurer på om jeg går glipp av en del damer på byen, siden jeg ikke er særlig høy (relativt lav av vekst) og ikke har store hender eller føtter. Alle leger og forskere som har vært inne på feltet, avkrefter at størrelse på hender og føtter har noen som helst målbar sammenheng med penisstørrelse. Men det hjelper vel gjerne meg fint lite, siden så mange damer tror på dette. Jeg har en penis som er minst på snittet. Den er 15,5 cm, tykk og har stort hode pluss en passe banansving - og med slak dreining mot høyre. Alle damer som ser den blir positivt overrasket, og de liker veldig godt å ha sex. Men jeg tror jeg går glipp av et tonn med damer fordi de antar at en kar på min størrelse ikke kan ha velvoksen stake!! Så hva skal jeg gjøre.. Begynne å hviske til damer på utesteder at jeg har en velvoksen kuk som de kommer til å elske??? Jeg tar meg selv i å tenke nå at jeg ikke har vært bevisst nok på dette, og at jeg kanskje må bli det - reklamere bedre for meg selv. Dere damer er jo bra kroppsfikserte osv uansett - ingen vits i å overvurdere dere, tror jeg! Tror ingen damer tenker slik - med mindre du er extremt lav . Nærmest " dverg vokst ... Da kan man kanskje tenke litt slik . Men er du noenlunde normal - og ikke dverg ...så ikke bekymr deg for det . Jeg vet av erfaring at lavere , kraftige menn - ofte kan ha et svært velvoksent utstyr . Utstyret ditt høres helt flott ut Oslomann : ) Også med bøy og greier . Helt topp ! Hilsen WW
Troyamin Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Jeg er sammen med en på 173. Han har derfor ikke store hender og føtter. Men han har derimot stort utstyr. Da jeg traff han var ikke str det første jeg tenkte på. Det var hans personlighet. Og han skulle egentlig bare være ons men nå skal vi gifte oss Tror heller du kommer lengre med en sjarmerende oppførsel enn å snakke om str på kuken din!
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Skal du få deg en ONS må du være selvsikker, spøkende, ha en "bra" personlighet... rett og slett finne på noe som "skiller deg ut fra mengden". Du må gjøre deg interessant. Høyden på kroppen din spiller en mindre rolle når det gjelder å få ONS - jeg har mange kamerater rundt din høyde som har null problemer med å "få seg".
Stefan Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 Jeg lurer på om jeg går glipp av en del damer på byen, siden jeg ikke er særlig høy (relativt lav av vekst) og ikke har store hender eller føtter. Alle leger og forskere som har vært inne på feltet, avkrefter at størrelse på hender og føtter har noen som helst målbar sammenheng med penisstørrelse. Men det hjelper vel gjerne meg fint lite, siden så mange damer tror på dette. Jeg har en penis som er minst på snittet. Den er 15,5 cm, tykk og har stort hode pluss en passe banansving - og med slak dreining mot høyre. Alle damer som ser den blir positivt overrasket, og de liker veldig godt å ha sex. Men jeg tror jeg går glipp av et tonn med damer fordi de antar at en kar på min størrelse ikke kan ha velvoksen stake!! Så hva skal jeg gjøre.. Begynne å hviske til damer på utesteder at jeg har en velvoksen kuk som de kommer til å elske??? Jeg tar meg selv i å tenke nå at jeg ikke har vært bevisst nok på dette, og at jeg kanskje må bli det - reklamere bedre for meg selv. Dere damer er jo bra kroppsfikserte osv uansett - ingen vits i å overvurdere dere, tror jeg! Jeg trodde dette bare var positivt, jeg da, for da hadde man kunne luke bort alle overfladiske kvinner allerede i startfasen...
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 28. juli 2009 #8 Skrevet 28. juli 2009 Hvor høy er du da? Jeg er rundt 1,70. Ps. Takker for gode svar i tråden her!
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #9 Skrevet 28. juli 2009 Jeg er rundt 1,70. Ps. Takker for gode svar i tråden her! Penis på en liten person vil automatisk se større ut enn den er, og vice versa.
Troyamin Skrevet 28. juli 2009 #10 Skrevet 28. juli 2009 Penis på en liten person vil automatisk se større ut enn den er, og vice versa. Det der blir for dumt. Det er liten forskjell uansett. Hadde du derimot satt en dverg mot en basketspiller, ville nok forskjellen vært der... Min samboers utstyr ser ikke stort ut bare pga høyden. Så lenge den er målt til over gjennomsnittet både i lengde og tykkelse, vet jeg at den faktisk er stor
Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 28. juli 2009 #11 Skrevet 28. juli 2009 Jeg lurer på om jeg går glipp av en del damer på byen, siden jeg ikke er særlig høy (relativt lav av vekst) og ikke har store hender eller føtter. Alle leger og forskere som har vært inne på feltet, avkrefter at størrelse på hender og føtter har noen som helst målbar sammenheng med penisstørrelse. Men det hjelper vel gjerne meg fint lite, siden så mange damer tror på dette. Jeg har en penis som er minst på snittet. Den er 15,5 cm, tykk og har stort hode pluss en passe banansving - og med slak dreining mot høyre. Alle damer som ser den blir positivt overrasket, og de liker veldig godt å ha sex. Men jeg tror jeg går glipp av et tonn med damer fordi de antar at en kar på min størrelse ikke kan ha velvoksen stake!! Så hva skal jeg gjøre.. Begynne å hviske til damer på utesteder at jeg har en velvoksen kuk som de kommer til å elske??? Jeg tar meg selv i å tenke nå at jeg ikke har vært bevisst nok på dette, og at jeg kanskje må bli det - reklamere bedre for meg selv. Dere damer er jo bra kroppsfikserte osv uansett - ingen vits i å overvurdere dere, tror jeg! Mener du bekrefter det du prøver å avkreft jeg da, en velvoksen stake på 15,5 cm??! Du bekrefter jo heller her du en stake på 15,5 cm er da for søren ikke velvoksen eller ansett som noe stort, men på en liten kar som deg så ser det vel stor ut i forhold til kroppen. På meg hadde det vært som en slappkuk
kristian82 Skrevet 28. juli 2009 #12 Skrevet 28. juli 2009 Det jeg mente over, siden jeg ser at jeg var litt uklar, er at mange damer ser ut til å tro at store hender og føtter er en sikker indikasjon på stor stake, og det motsatte en sikker indikasjon på liten stake. Begge deler er feil, ifølge forskerne, som har null grunn til å lyve. Det eneste som kan anvendes som har noenlunde relevans, skal være størrelsen på nesen. Men er damer sterke nok i troen på myten, så ødelegger det kanskje mye for meg? I alle fall så lenge jeg ikke jobber med å indikere noe annet... :klø: Tror nå de fleste dritfulle one nightstand kandidatene dine ikke får med seg størrelsen på henda dine eller skostørrelsen. Går nok mer på all over sjarm og utstråling. "Går jeg glipp av mye bra ONS?"......Biter meg i tunga og unnlater å kommentere det videre.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #13 Skrevet 28. juli 2009 Dummeste jeg har lest på lenge, unnskyld meg. "Går jeg glipp av mange damer fordi jeg har så små hender at de tror jeg har liten pikk?" Hvor gammel er du? Femten?
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #14 Skrevet 28. juli 2009 Hmm.. Da jeg var singel jente på byen så sjekket jeg aldri opp karer på grunnlag av penisstørrelsen. Hvor store hender og føtter folk jeg treffer ute på byen i blindfylla har, det registrerer ikke jeg, og sikkert ikke så veldig mange andre sviresøstre. Et godt råd til TS: SLAPP AV. om du skal reklamere for knaggen din, kan jeg love deg at du aldri får noe kjøtt på den i hvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #15 Skrevet 28. juli 2009 Så hva skal jeg gjøre.. Begynne å hviske til damer på utesteder at jeg har en velvoksen kuk som de kommer til å elske??? JA
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #16 Skrevet 28. juli 2009 Tror vel ikke det første jentene ser ved deg er små hender og føtter, men derimot høyden kanskje.
Ethereal Skrevet 28. juli 2009 #17 Skrevet 28. juli 2009 Tror du virkelig at en dame som bare er opptatt av hvor høy du er, og størrelsen på hender og føtter, er verdt å få med seg hjem i senga?
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #19 Skrevet 28. juli 2009 Tror du virkelig at en dame som bare er opptatt av hvor høy du er, og størrelsen på hender og føtter, er verdt å få med seg hjem i senga? Det er snakk om ONS, ikke giftemål.
Gjest Gjest_Ringnes_* Skrevet 28. juli 2009 #20 Skrevet 28. juli 2009 Men jeg tror jeg går glipp av et tonn med damer fordi de antar at en kar på min størrelse ikke kan ha velvoksen stake!! Eller kanskje du går glipp av damer fordi det skinner gjennom at alt du tenker på er å få deg et ligg. Selv om det kun er for ONS velger damer ut fra utstråling. Tiltrekkes man ikke av personen hjelper det lite om du har en stor kuk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå