The Kitten Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Hei Det er mulig jeg lager storm i vannglass nå, men uansett. Jeg har hatt smerter i magen i hele dag. Smerten kommer som små "støt" med jevne mellomrom. Den kan best beskrives som om noen klemmer hånden din med middels styrke. På en skala fra 1-10 hvor 10 er så hardt at hånden knekker er det på 5. Smerten kommer fra rett over navlen (ca en cm over). Med jevne mellomrom mener jeg ca 1 gang i timen. Det kommer mellom 5-10 "støt" per gang. Det jeg beskymrer meg over er at jeg blødde fra underlivet da jeg gikk til sengs. Det var ikke så mye, nok til å dekke ca ett tørk og det var lyserødt (unnskyld hvis dette blir veldig detaljert). Jeg er livredd for at det kan være noe farlig. Mensurasjonssyklusen ble avsluttet fredag 17. juli. Jeg har ikke regelmessig mensturasjon (går ikke på p-piller eller andre medikamenter / prevensjonsmiddler). Likevel tviler jeg på at blødningen er i forbindelse med eggløsning da smertene ikke kommer fra samme eggstokkene, og jeg har alltid tidligere kjent veldig bra når jeg har eggløsning. Jeg er ikke gravid, og har ikke vært seksuell aktiv de siste 3 månedene. Jeg har bulimi (men vil ikke at denne tråden skal handle om det). Etter en lang pause på 6 måneder har jeg kastet opp 3 ganger i løpet av de fire siste ukene. Kan det ha noe med dette å gjøre? Jeg har ikke hatt noen smerter eller plager ellers. Verken i dag eller på flere uker. Er det noen som kan berolige meg? Hilsen The Kitten (Som blir veldig takknemlig for all hjelp).
Avalon Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 det kan være spotting, men disse smerte hører ikke med til spotting, slik som smerten er "lokalisert". Jeg vet ikke hva det kan være, men hvis det fortsetter slik i noen dager, eller skjer igjen senere så ta deg en tur til legen Blødningen og smerte trenger ikke ha noen sammenheng.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Høres ut som kollikksmerter. Hvis man ser bort fra blødningen. Fortsatt vondt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå