Gå til innhold

Facial reshaping


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lest en del om "facial reshaping", som det heter så fint på engelsk. Dette går ut på å endre ansiktstrekkene, og da gjerne ved å fjerne fett. Er det noen som har erfaring med slike inngrep? Skulle gjerne ha fjernet dobbelthaken, og kanskje ”slanket” resten av ansiktet litt også.

Legger ved en link fra en kjent Amerikansk kirurg som forklarer dette ganske enkelt:

http://www.beverlyhillsbody.com/beforeafter/fatgraft01.html

Videoannonse
Annonse
Gjest sjoko
Skrevet
Har lest en del om "facial reshaping", som det heter så fint på engelsk. Dette går ut på å endre ansiktstrekkene, og da gjerne ved å fjerne fett. Er det noen som har erfaring med slike inngrep? Skulle gjerne ha fjernet dobbelthaken, og kanskje ”slanket” resten av ansiktet litt også.

Legger ved en link fra en kjent Amerikansk kirurg som forklarer dette ganske enkelt:

http://www.beverlyhillsbody.com/beforeafter/fatgraft01.html

Å, ja takk...hadde definitivt gått for dette hadde det bre vært 100% trygt og at jeg fikk akkurat det resultatet jeg ønsker meg.

  • 4 uker senere...
Skrevet
Å, ja takk...hadde definitivt gått for dette hadde det bre vært 100% trygt og at jeg fikk akkurat det resultatet jeg ønsker meg.

ikke sant. Men det er kanskje ikke så mange i Norge som har noen erfaringer med det her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...