Gjest Ev Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Hei! Det har seg sånn at dama tok en angrepille for 3 dager siden (Torsdag 23.) Vi hadde sex igjen igår og kondomet sprakk. Det fant vi ut alt for sent. Spørsmålet er: Må hun ta en ny angrepille? Andre alternativer? Vet at det er langt ifra bra å ta 2 angrepiller på så kort tid. Ringte legevakten, sendte inn spørsmål til ung.no og klara-klok men vet aldri når jeg får svar der. Vi er begge 17 år Tusen takk for hjelp
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Hun bør ta en angrepille til. Og kjøp bedre kondomer, forsøk Durex.
Gjest Ev Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Okei skal inn til byen idag å kjøpe en ny! Snakke med apoteket angående risikoer om å ta en ny angrepille så fort.
Ethereal Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Jeg hadde ikke gjort det, men hør hva de sier på apoteket.
Drop Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 Jeg har gjort det før, jeg har tatt tre angrepiller på èn måned, men føler meg altså helt frisk til tross dette. Men er klar over at det også kan gi langsiktige bivirkinger som jeg ennå ikke kan forutse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå