Gå til innhold

"så oppmerksomhetsyk du er i dag da!"

Fremhevede innlegg

Skrevet

jadda, han har fortalt meg hvor kinky det er og våkne av og bli tafset på, å bli ridd, for å vekke han. DET er noe han liker godt visstnok!

så jeg tenkte at nå skal jeg gjøre det, og fikk "det var da djævelsk!".........."så oppmerksomhetssyk du er i dag da!!"

"var det ikke dette du likte da?" spurte jeg.

"har jo bare (??) sovet i 6-7 timer jo!! ikke når jeg er sinnsykt trøtt" og snudde seg med ryggen mot!!

"okei, sorry!" sa jeg og sto opp!

gaaah.....mannfolk! :filer:

vet ikke hvorfor jeg skrev dette men :P

Videoannonse
Annonse
Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Høres ut som en gretten fyr. Ikke mye moro når han sier at han liker det, og så overrasker du ham og så dreper han all gleden. Da går det nok lenge til neste gang, med en slik reaksjon.

Skrevet

Ehm, hvorfor er dette mannen sin skyld?

Løsning på problemet: Gjør det igjen når du vet han har sovet lenger, da blir det nok greiere ;) eller at du vekker han med å suge han og spør om han er klar for en runde med en gang han slår opp øya.

Gjest Gjest_lurer_*
Skrevet

Virker som noen av dere her har jævla kjipe menn, at dere gidder. De oppfører seg som slitne husmødre

Skrevet (endret)
Ehm, hvorfor er dette mannen sin skyld?
Fordi en spesifisering på "da og da er det ikkeno godt" hadde vært greit, slik at man slipper å sitte igjen og føle seg som en idiot etter å ha kvinnet seg skikkelig opp til å gjøre noe spesielt for ham. Tho, i alle fall jeg sluttet å være sur på min når den første idiot-følelses-bølgen gav seg. Det er jo tross alt måte på hvor utfyllende bruksanvisning dere menn kan komme med. :P

Jeg hadde ett lignende problem med min samboer. Han snakket veldig varmt om å bli vekket av en blowjob, men det var jo ikke noe riktig tidspunkt! Lot jeg ham sove nok, men ikke så mye som han ville, var han trøtt og gretten. Lot jeg ham sove så mye han ville, så ville han heller slå knute på pikken til han fant en do, enn å stikke den i kjeften på meg (sånn sett veldig takknemlig for at jeg fikk klar beskjed om akkurat det allerede første gang). Trikset er powernap. I alle fall med min.

La ham legge seg, og akkurat sovne før du hopper i seng og starter moroa. 8D

Men selvsagt, ta det en dag han ikke holder på å dø av slitsomhet, da blir det som en potetsekk. Om noe i det hele tatt. :P

Endret av Nienna
Gjest MissBella
Skrevet
Høres ut som en gretten fyr. Ikke mye moro når han sier at han liker det, og så overrasker du ham og så dreper han all gleden. Da går det nok lenge til neste gang, med en slik reaksjon.

Helt enig!

Jeg fikk aldri klager når jeg gjorde det med eksen min, heller det motsatte.

Gjest emmeline
Skrevet

Etter en sånn reaksjon hadde jeg mistet det meste av lyst på å prøve igjen. Han fortalte at dette er noe han ønsker og når du gjør det så er han ikke interessert? Nei ærlig talt, det blir for dumt. Men så er det vel ofte sånn at fantasier tar seg best ut nettopp i fantasien. I hverdagen passer de liksom ikke inn.

Skrevet

Altså, her høres det jo ut som om han forkastet hele fantasien. Men i virkeligheten var det jo bare humøret som var feil.

Altså, de fleste liker vel en kjapp omgang, stappa full i begjær, men noen ganger er man ikke i humør til det, noen ganger vil man bare kose. Tror det er noe ala det samme her, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...