Gå til innhold

slør ved borgerlig vielse?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg skal gifte meg ved norsk ambassade i utlandet og lurte på om det går an å bruke slør til kjolen, eller er det for "kirkelig"?

Hva tror dere?

Ha en fin dag icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det er ingenting Kirkelig ved å bruke slør. Dersom du vil ha slør - go for it girl.

Vi gifter oss i Kirken og jeg skal ikke ha slør icon_smile.gif Så jeg tror det er opp til hver enkelt person. Jeg har deltatt i borgerlige vielser der bruden har hatt både brudekjole og slør icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som skal være forloveren min giftet seg i tinghuset for noen år siden. Hun hadde en enkel brudekjole med et enkelt slør til. Nydelig. Ingen som reagerte negativt på dette!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss i tinghuset i Oslo i juni. Kjolen min er med slep, jeg skal også ha slør og diadem. Var dog litt i tvil jeg og, men så har jeg tross alt drømt om denne dagen siden jeg var liten, og da kjører jeg løpet ut !!!1212[ Dette Innlegg er endret av: Blomst den 2002-02-25 09:30 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Hvis du har lyst til å ha slør så skal du jo bare gjøre det uavhengig hvor du skal gifte deg!! Slør er "bryllupete" uansett hvor du gifter deg:) Og skal man gifte seg i kirka og ikke vil ha slør så er det jo greit det også:)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også gifte meg borgelig, men håper å finne en kjole uten slep og slør. Jeg velger det fordi det er MEG, ikke fordi jeg har en borgelig vielse. Jeg hadde tenkt å ha brudebuket, men ble plutselig usikker i dag. Jeg satt og tenkte på hvordan vielsen foregikk, og ble da usikker på hva man gjør med brudebuketten. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde slør (kirke). Hadde tenkt å ha det foran ansiktet, men droppet det.

Det kan jo du også... da blir det liksomt litt enklere....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...