Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Hei! Jeg holder på å samle oppskriftene mine i en perm, og lurer på hvilke emner det er lurt å dele opp i? Tenkte det ble for detaljert å ta storfe, fisk, kylling, - men heller skrive "Hovedretter/Middager" e.l. Til nå har inndelingen blitt sånn: 1. Hovedretter/Middager (storfe, fisk, kylling, supper) 2. Diverse/Småretter (paier, salater, sauser o.l) 3. Bakevarer (brød, horn, rundstykker, loff, boller ++) 4. Søtsaker (Kaker, desserter, is ++) 5. Drikke (drinker, kaffedrikker o.s.v) Noen forslag til endringer/tillegg o.l?? Er ikke så erfaren på kjøkkenet, og ser kanskje derfor ikke hva som passer best hvor, så jeg setter pris på litt veiledning. (Lurte f.eks på om "supper" passet best under kategori nr. 2, men suppe er ofte middag for meg..)
Zzyzx Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Passer fint inn i kategori 2, men jeg ville kalt den "småretter/supper". Ellers er jeg så detaljorientert at jeg fint kunne funnet på å delt inn etter type hovedingrediens, men jeg ser jo at det kanskje blir litt vel detaljert. Ellers synes jeg det ser greit ut, eg ville nok valgt noe slik selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå