Gå til innhold

Hvilket forhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg elsker svigerforeldrene mine, og de er verdens beste! Spesielt svigerfaren min, som jeg var litt redd i begynnelsen, men nå synes jeg han er utrolig skjønn. Er veldig takknemlig for å ha fått de svigerforeldrene jeg har, når jeg leser hva andre må slite med.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Nygift_*
Skrevet

Jeg har kun svigermor, hun er verdens beste svigermor, selv om hun er litt slitsom som mor.

Hun er dessverre litt mye "nei" mot barnebarna, men det kan hende dette endrer seg når vi får barn.

Jeg bor ca 2000 km fra mine foreldre, og svigermor er god å ha i nærheten. Hun ser på meg som en datter (har 2 sønner), og gir meg de flotteste gaver, og gir meg i "arv" flotte familiesmykker og servise ol.

Jeg kunne lett ha fått et svigemonster, ettersom jeg bor i Utlandet, og dermed er utenlandsk for henne, men vi har verdens beste forhold.

Vi kan si hva vi vil til hverandre, godt og vondt, og vi kan stole 100 % på hverandre.

Skrevet

Jeg har et veldig godt forhold til min svigermor. Vi jobber innenfor samme yrke og diskuterer mye faglig i tillegg til andre ting.. Det er alltid koselig å være på besøk der, føler meg nesten som hjemme... Svigerfar er noe spesiell og snakker kun om sine interesser - som frimerker, sjakk og han samler på ting fra krigen... Så vi har ikke så mye å snakke om - men han er jo hyggelig da....

Svigermor er barnevakt en sjelden gang og koser seg veldig når hun er det.. vi vil ikke spørre henne for ofte, da vi vet hun sjelden sier nei selv om hun er sliten... Noe svigerinnen min vet å utnytte...

Svigerinnen min har jeg et ikke eksiterende forhold til... Jeg og mannen har vært sammen i 7 år og på de årene har hun vært på besøk hos oss totalt 6 ganger, og vi hos henne omtrent like "ofte" selv om vi bodde 500 meter fra hverandre for noen år siden... Det passet seg aldri å komme på besøk hos oss uansett hvor ofte vi inviterte - og vi ble aldri bedt til henne, med unntak av barnebursdager..

Hun hadde et veldig godt forhold til min mann før jeg kom inn i bildet og de besøkte hverandre ofte... Så det er nok meg hun ikke liker.....

Da datteren hennes hadde bursdag kunne vi ikke komme da begge barna her hadde omgangssyken.. Vi ringte flere ganger for å høre om vi kunne stikke innom med gaven senere men det passet aldri... Sist fikk vi høre at jenta var syk - 1 time senere så vi datteren på kjøpesenteret sammen med faren sin (de er skilt) Og hun var overhode ikke syk....

Så vi har vel innsett at vi ikke er så veldig velkomne hos min svigerinne - noe jeg synes er veldig synd da barna mine "mister" en tante og vi får ikke mulgiheten til å være tante og onkel for hennes barn slik vi ønsker....

Min minste på 2 kaller henne ikke tante en gang for han "husker" henne ikke fra gang til gang..

Skrevet

Har et mye bedre forhold til mine svigerser, enn mine egene foreldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...