Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Hei Har en venninne som er i Mexico nå på ferie og ankommer direkte derfra i bryllupet. Må si jeg kvier meg til å ta i mot henne, en del som er eldre, gravide og småbarn i bryllupet.. Hun selv har sagt at det er jo bare hun som da blir syk og at hun kommer uansett!?! ( håper hun tullet) Hva skal man si eller gjøre? Hva ville dere gjort? Anti bac blir nok hyppig brukt i nærheten av henne hehe... Uffa...
LaFemme Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Har hun faktisk fått svineinfluensa, eller er du bare redd for at hun har det med seg? Så lenge hun ikke føler seg syk så er det vel ikke noe problem? Kan ikke akkurat nekte henne å komme fordi hun har vært et sted med mye svineinfluensa..
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 vil ikke nekte henne å komme:) men hun selv s hun ikke følte seg helt bra og er der ennå. Derfor jeg reagerte, men mulig som hun selv sa kunne det være noe annet. Om hun tar det med seg så gjør hun nok det og det er fint lite man kan gjøre med det. Uansett virket det som at hun skulle komme uansett om hun er syk eller ikke. Nåja, får vel se...
Norbertine Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 Nå er man bare smittefarlig i ca. 7 dager etter at man blir syk, så hvis hun føler seg dårlig nå er hun sannsynligvis helt frisk igjen, og ikke smittebærer om to uker.
KvinnenB Skrevet 26. juli 2009 #7 Skrevet 26. juli 2009 Nå er man bare smittefarlig i ca. 7 dager etter at man blir syk, så hvis hun føler seg dårlig nå er hun sannsynligvis helt frisk igjen, og ikke smittebærer om to uker. Jeg har litt noia for svineinfluensa altså, så jeg ville nok bedt henne kjenne etter i alle muskler og ledd om hun var frisk. Hehe.. Det er jo tross alt ganske u-kult om flere i "risikosonen" blir smittet. Jeg håper dette er et mindre issue april 2010..
Phaedra Skrevet 26. juli 2009 #8 Skrevet 26. juli 2009 (endret) Det er ikke noe å gjøre. Svineinfluensaen er på vei inn i Europa også, så venner av deg som har vært på ferie i f.eks. Hellas kan like så gjerne også være smittebærere. Endret 26. juli 2009 av Phaedra
Rafi Skrevet 5. august 2009 #9 Skrevet 5. august 2009 Jeg skal gifte meg neste helg, og min forlover ligger hjemme med svineinfluensa nå... URK!!!
ashera Skrevet 6. august 2009 #10 Skrevet 6. august 2009 Kjedelig for hennes del, men smittefaren vil være over til bryllupet, i alle fall - selv om hun sikkert ikke kan hjelpe til i innspurten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå