Gå til innhold

Hva betyr dette skiltet egentlig?


Gjest Gjest_Unknown_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Unknown_*

Jeg trenger hjelp til å tyde dette skiltet. Jeg bor i byen, men jeg fpr ikek lov å parkere i gården til de jeg leier hos. Utenfor på veien så står dette skiltet.

http://www.naf.no/Global/Bil/I%20trafikken...ilt_299x199.jpg

Betyr det at søndag er gratis? Hele søndagen liksom?

IMG-tagger fjernet, se Kvinneguidens regler.

vimse-mod.

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Unknown_*
Jeg ville tolket det til at søndagen er gratis, ja. :)

Jeg tør ikke parkere der for jeg er så redd for å få bot, haha.. Men det virker jo som at det skulle vært gratis siden ikke står noe liksom? Men jeg må være heeelt sikker på det, ikke råd til noen bot nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Unknown_*

ååå nå ble jeg glad!! Slipper jeg å gå ut fyllesjuk på søndagsmorran å flytte bilen.. :P Takk for svara!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååå nå ble jeg glad!! Slipper jeg å gå ut fyllesjuk på søndagsmorran å flytte bilen.. :P Takk for svara!!

Var det derfor du spurte? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utgangspunktet er vel at klokkeslett gjelder hverdager, i parantes gjelder lørdager og i rødt gjelder søndager og helligdager....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå nå ble jeg glad!! Slipper jeg å gå ut fyllesjuk på søndagsmorran å flytte bilen.. :P Takk for svara!!

:fnise:

------------

Gratis fra etter kl 15 på lørdager til 09 mandag morgen - gratis hele søndagen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk
Utgangspunktet er vel at klokkeslett gjelder hverdager, i parantes gjelder lørdager og i rødt gjelder søndager og helligdager....

Helt riktig! :)

Så til ts: Ja, du kan stå der uten å være redd for å få bot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk
Og når det ikke står noen rød skrift, så er søndagen gratis, right?

Bingo! Søndag pluss andre "røde" dager på kalenderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er redd og usikker kan du rett og slett bare tusle bort til parkeringsautomaten. Der står det noe sånt som "gratis frem til mandag kl 09".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Fantabulous_kitten~

Heija

Bare et lite tips; om du bor i en by med dårlige parkeringsmuligheter, kan du kanskje leie av parkeringsselskapene som opererer i byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest farge

Et annet lite tyvtrix er å finne noen som har fått bot, og legge den i ditt eget vindu. Da vil jo ikke kontrollører bry seg om din bil :skratte: ...et annet tips er å sette varseltrekant på taket :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet lite tyvtrix er å finne noen som har fått bot, og legge den i ditt eget vindu. Da vil jo ikke kontrollører bry seg om din bil :skratte: ...et annet tips er å sette varseltrekant på taket :ler:

Vindusviskere som man kan ta av er tingen. Hvor skal de få festet boten da? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...