Gå til innhold

Nytt førerkort

Gjest Kavring

Anbefalte innlegg

Gjest Kavring

Jeg har forandret meg en god del siden jeg var 18 og fikk lappen.

Og når jeg har brukt førerkortet som legitimasjon, så har det skjedd at jeg ikke har blitt trodd at det faktisk er meg.

Nå er jo ikke dette et kjempe problem, for jeg kan jo alltids bruke bankkortet mitt, men er det noen som vet hva det koster for et nytt førerkort med nytt bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nytt bilde koster rundt 60 kroner, så tilsammen blir det noe sånt som 260-et-eller-annet tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det samme problemet inntil forrige uke. Snaua meg etter mange år med langt hår, og resultatet ble at selv ikke bestemor – som jeg har mye kontakt med – kjente meg igjen før jeg sa hvem jeg var. Nytt kort, inkludert bilde, kostet rundt 300 kroner. Fikk det på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det samme problemet inntil forrige uke. Snaua meg etter mange år med langt hår, og resultatet ble at selv ikke bestemor – som jeg har mye kontakt med – kjente meg igjen før jeg sa hvem jeg var. Nytt kort, inkludert bilde, kostet rundt 300 kroner. Fikk det på dagen.

Dette er dessverre feil. Førerkort koster 262 (200 for førerkort og 62 for bilde)kroner og tar 3-5 virkedager før man får det i posten. Ingen får førerkort samme dag som det blir bestilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kavring
Dette er dessverre feil. Førerkort koster 262 (200 for førerkort og 62 for bilde)kroner og tar 3-5 virkedager før man får det i posten. Ingen får førerkort samme dag som det blir bestilt.

Nei, det er vel litt spesielt å få førerkortet samme dagen.

Men takk dere, da skal jeg ordne meg nytt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvorfor sier du at det er feil? Hun sier jo at det skjedde henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har førstehåndsinformasjon angående dette temaet. Førerkort blir produsert på en fabrikk inne i Oslo og de leverer ikke ut førerkort, de sender alt i posten. Sist førerkort man fikk over skranke var i 1997.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...