Gå til innhold

Jeg vil ha en Kvinne!

Gjest brutal_mann

Anbefalte innlegg

Du er jo tydeligvis ikke interessert i en kjæreste. Du er interessert i en sexy slavinne som forguder ditt ego og får deg til å føle deg enda mer perfekt.

Da ser du med andre ord ned på majoriteten av verdens befolkning.

.....

Det er ingen, hverken menn eller kvinner, som kan kreve. Men det er en selvfølge blant norske kvinner i dag at de skal kunne kreve en supermann uten like. Hvorfor skal ikke vi menn da kreve tilbake? Dette er ikke annet enn svar på tiltale.

Mulig jeg har veldig mange trivelige venner da, for golddiggers er ikke noe jeg har i min vennegjeng. De jeg har hatt, har jeg dumpet som venner. Så ja, jeg ser ned på golddiggers, selv om de har vært mine venner.

Du viser jo ingen interesse for å gi noe annet enn kost og losji. Da passer denne thaidamen rimelig greit. Du kan bytte henne ut etter fem år og finne en ny. Vinn-vinn situasjon for begge, eller?

Du kan da si at det står ikke respekt av å ofre sitt liv for å gi sine barn et verdig liv. Same shit, new wrapping.

Du er klar over det at reglene i Thailand er slik at en alenemor svært ofte mister omsorgen for barnet? Du er klar over at mange av thaidamene i Norge da sitter med barn de har forlatt i hjemlandet?

Erfaringsmessig så er det alt en trenger å bidra med. Andre ting er, når det kommer til stykket, ikke så viktig. Penger og ting er MYE viktigere.

Og så lurer du på hvorfor du ikke finner en intelligent dame? Intelligente damer er for intelligente til å ende opp med slike som deg. For noen verdier du har!

Skjønner bare ikke at noen gidder å la seg provosere og tirre så lett. :)

Jeg deltar i en diskusjon. Jeg sitter ikke å griner eller får øket puls av dette. Hvis du ikke liker heftige debatter kan du jo bare se en annen vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er bare sjokkert. Du sier at kvinnen skal bli kontrollert av samfunnet? Jeg blir kvalm.

Du forholder deg dog ikke til de argumenter som jeg kommer med. Jeg viser til det ubestridelige faktum at de samfunn som lar kvinner dyrke kravstorhet ikke føder nok barn til å overleve. Det er ikke slik at jeg ønsker at kvinner skal undertrykkes. Det jeg viser til er det faktum at kvinnerundertrykkende samfunn vil ta over fordi kun de føder nok barn til å reprodusere seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forholder deg dog ikke til de argumenter som jeg kommer med. Jeg viser til det ubestridelige faktum at de samfunn som lar kvinner dyrke kravstorhet ikke føder nok barn til å overleve. Det er ikke slik at jeg ønsker at kvinner skal undertrykkes. Det jeg viser til er det faktum at kvinnerundertrykkende samfunn vil ta over fordi kun de føder nok barn til å reprodusere seg selv.

Okey, men det blir ikke jeg med på, hvertfall. Jeg er kanskje egoistisk, men min lykke får ingen stjele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, men det blir ikke jeg med på, hvertfall. Jeg er kanskje egoistisk, men min lykke får ingen stjele.

Ja, da blir det slutten på den vestlige og østlige sivilisasjonen. Det er nettopp derfor islam kommer til å ta over hele verden. Fordi de ikke ofrer sin fremtid til fordel for den kvinnelige seksualiteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da blir det slutten på den vestlige og østlige sivilisasjonen. Det er nettopp derfor islam kommer til å ta over hele verden. Fordi de ikke ofrer sin fremtid til fordel for den kvinnelige seksualiteten.

Er ikke poenget bare at menneskeheten overlever? ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke poenget bare at menneskeheten overlever? ;) hehe

Joda, men det blir på sikt en menneskehet uten kvinnefrigjøring, da evolusjonen ser ut til å virke mot den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare helt utrolig at noen vil ofre kvinners seksualitet for noe sånt. KUN fordi de er født som kvinner så skal DE ofres mens mennene råder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men det blir på sikt en menneskehet uten kvinnefrigjøring, da evolusjonen ser ut til å virke mot den.

Aha - så egentlig er du en kvinneforkjemper på dypet ;)

Nå kommer du til å stige betraktelig i kurs her tenker jeg ... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Så søt. ;)

Du har jo sagt at om det skulle oppstå følelser hos deg for en kvinne, vil du med en gang dumpe henne. Men hvis du har stiftet hjem og en familie med en kvinne, vil du virkelig oppløse dette hvis du skulle få følelser for henne?

Dette er et tilbakelagt kapittel i mitt liv. Jeg har reprodusert meg og er ferdig med den slags. Nå kan jeg bare gi råd til yngre menn om hvordan de bør styre sitt liv. Og de bør basre alle sine relasjoner til kvinner på fornuft, ikke på følelser. Skulle de få følelser for kvinnen overtid så må de undertrykke disse for å bevare forholdet.

Du er jo tydeligvis ikke interessert i en kjæreste. Du er interessert i en sexy slavinne som forguder ditt ego og får deg til å føle deg enda mer perfekt.

Mulig jeg har veldig mange trivelige venner da, for golddiggers er ikke noe jeg har i min vennegjeng. De jeg har hatt, har jeg dumpet som venner. Så ja, jeg ser ned på golddiggers, selv om de har vært mine venner.

Vil mer enn kjerne hatt en kjæreste, men utfordringen er at det ikke er noe som tilbys av kvinner. Kvinner elsker ikke på langt nær så sterkt, dypt og inderlig som menn. Ergo, det er tåpelig å søke etter en kjæreste.

Bedre da å søke etter noen å dele opplevelser med.

Du viser jo ingen interesse for å gi noe annet enn kost og losji. Da passer denne thaidamen rimelig greit. Du kan bytte henne ut etter fem år og finne en ny. Vinn-vinn situasjon for begge, eller?

Personlig vil jeg nok ikke ha meg en thai dame, de tenner meg ikke. Men Sør-Amerikansk eller Øst-Europeisk er jo aktuelle kandidater.

Du er klar over det at reglene i Thailand er slik at en alenemor svært ofte mister omsorgen for barnet? Du er klar over at mange av thaidamene i Norge da sitter med barn de har forlatt i hjemlandet?

Var ikke klar over den regelen. Konsekvensen er uansett at penger flyttes fra Norge til Thailand, og det er det som er kjernen i dette spørsmålet.

Og så lurer du på hvorfor du ikke finner en intelligent dame? Intelligente damer er for intelligente til å ende opp med slike som deg. For noen verdier du har!

Ingenting galt med mine verdier. Eneste jeg har gjort er å tilpasse dem den virkeligheten som faktisk presenteres av norske kvinner. Det er forskjell på hva en lever etter og hvordan en ideelt sett ville hatt verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Det er bare helt utrolig at noen vil ofre kvinners seksualitet for noe sånt. KUN fordi de er født som kvinner så skal DE ofres mens mennene råder.

Tja, i dag ofres menn og barn til fordel for kvinners egoisme. Er det mye bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, i dag ofres menn og barn til fordel for kvinners egoisme. Er det mye bedre?

Det gjør de da ikke. Kvinne, mann og barn skal være lykkelig SAMMEN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Det gjør de da ikke. Kvinne, mann og barn skal være lykkelig SAMMEN.

Det fødes knapt barn i Norge i dag. Hvorfor? Fordi kvinner har umenneskelige krav til menn samt at de skal leve livet til de er nesten 40. Menn og barn ofres på kvinnenes egoistiske alter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

War of the Sexes! haha

Den første og største av alle menneskets kriger .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at menneskehetens overlevelse eller folkets overlevelse er verdt å ofre noe? Personlig mener jeg at man burde forske på å skape invitro designerbabier i kunstige livmødre. Så kan kvinnene realisere seg selv så mye de bare ønsker og gifte seg med psykotiske eiendomsmeglere uten at nasjonen og menneskeheten skades av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fødes knapt barn i Norge i dag. Hvorfor? Fordi kvinner har umenneskelige krav til menn samt at de skal leve livet til de er nesten 40. Menn og barn ofres på kvinnenes egoistiske alter.

Du er ikke til å tro. Skal prøve å se litt i slekta her. Pappa er en av tre søsken, mamma er en av to, morfar er en av sju, jeg er en av tre, farfar er en av to/tre, farmor er en av to/tre, mormor er jeg ikke sikker på, men tror hun har en søster. Oisann.

Jeg kommer også garantert til å få to barn.

Jeg ler litt av utsagnet ditt her. Du er jo minst like kravstor selv. Du mener at fordi andre gjør det kan du gjøre det, og du venter på at ANDRE skal forandre seg. Du er ikke til å tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest brutal_mann
Du er ikke til å tro. Skal prøve å se litt i slekta her. Pappa er en av tre søsken, mamma er en av to, morfar er en av sju, jeg er en av tre, farfar er en av to/tre, farmor er en av to/tre, mormor er jeg ikke sikker på, men tror hun har en søster. Oisann.

Jeg kommer også garantert til å få to barn.

Jeg ler litt av utsagnet ditt her. Du er jo minst like kravstor selv. Du mener at fordi andre gjør det kan du gjøre det, og du venter på at ANDRE skal forandre seg. Du er ikke til å tro.

Ser du hvordan antall abrn synker drastisk jo yngre generasjoner vi snakker om? Og det hjelper ikek hva din slekt har gjort så lenge resten av landet ikke gjør det samme. Det fødes på langt nær nok norske barn i dette alndet til å opprettholde befolkningen. Ene og alene fordi kvinner prioriterer reiser og luksus fremfor familielivet.

Og, det er ikke garrantert at du får to barn. Du kan ønske deg det, men det er ingen gfarranti for at du får det. Og, to barn er ikke nok til å opprettholde befolkningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Stoler ikke på kvinner.

Det skjer nok ikke.

Lykke til som single for resten av ditt liv, mismodige gretne gubbe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du argumenterer på individplan, mens gutta her argumenterer på statistisk middelverdi-plan. Det er vår kravstorhet som bremser utviklingen, gutta er ganske så altetende, i hvert fall etter mitt inntrykk. Selvfølgelig fins det noen menn som stiller utrolig høye krav til en kjæreste. Men det er heller unntakene enn regelen. Og om det blir flere av disse, så drar det bare befolkningsveksten enda mer ned i dragsuget.

På en måte er det litt merkelig, vi kvinner gjør jo bare jobben vår som biologiske golddiggers. Jeg kan ikke akkurat si at jeg skammer meg over at jeg tenner på mektige, store og kraftige menn som kan ta vare på meg. Det er jo sånn jeg er skrudd sammen. Kanskje kan en vel så mye si at det ikke er damene som har blitt mer kravstore, men gutta som sitter for mye foran playstation, og som er for dårlige på skolen til å være attraktive for oss kvinner, nå som vi tar høyere utdannelse og får mer status selv.

En annen ting er at det som en funksjon av høyere levestandard også faktisk er lettere å leve selv. Spesielt i de store byene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg håper på en eldre mann. :) Handler litt om modenhet også.

Om du fisker etter "Steinar", hvorfor ikke bare si det til han? :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...