Gå til innhold

Jeg vil ha en Kvinne!

Gjest brutal_mann

Anbefalte innlegg

Det kan du godt hevde. Tenner du på undertrykte kvinner?

Egentlig ikke, det jeg heller viser til er at kun sivilisasjoner som undertrykker sine kvinner vil overleve. De som ikke gjør det vil rett og slett dø ut grunnet lave fødselstall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv har jeg en kjæreste som er i en helt annen liga enn dere, så jeg er veldig fornøyd.

Dette viser jo klart hvilken intellektuell kapasitet damer har. Kan ikke argumentere, men det er ikke så farlig da du har en kjærete med flott jobb og hår på hodet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peewee, du er altfor avansert for de unge jentene på tråden her. Etterhvert som de blir litt eldre så vil de nok forstå litt mer, - eller få en litt bredere bredde over tankene sine.

Nå innbiller de seg at de kan overleve på kun luft og kjærlighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, la oss anta at PeeWee har helt rett, at kvinners økende frihet er delaktig i å senke fødselstallene, og at muslimske sivilisasjoner vil ta over verden.

Så hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er dog ikke sikkert at menneskeheten kommer til å dø ut, om menneskeheten er visjonær nok og satser på romforskning fremfor skattelettelser til jurister og eiendomsmeglere.

Du mener det ikke er mulig å satse på to ting på en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere damer som engasjerer dere i denne debatten:

Skjønner dere ikke at dere kjemper mot vindmøller her? Waco, PeeWee og Brutal mann er i en klasse for seg, med sitt helt spesielle syn på kvinner og samliv.

Det spiller ingen rolle hva damene argumenterer med her. Disse mannfolkene har bestemt seg for at virkeligheten er slik de ser den, dermed basta!

Personlig er jeg utrolig glad for at jeg slipper omgås slike menn i virkeligheten.

Og for at det finnes så mange flotte, fornuftige, kjekke menn der ute.

Hyggelig av deg at du ikke lista meg som vindmølle - tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe
Du kan da si at det står ikke respekt av å ofre sitt liv for å gi sine barn et verdig liv.

Å ofre - et negativt ladet begrep, synes jeg.

Å ofre sitt liv for andre vil si å gi opp det man selv tror på og interesserer seg for, og å gi opp seg selv for noe annet.

Å gi sine barn et verdig liv, er ikke ensbetydende med å ofre sitt eget liv...Man ofrer ikke sitt liv for barn.

Man deler sitt liv med barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det peewee ikke skjønner er at med dagens teknologi så vil det kun være de rikeste av de rike som får lov til å reise dersom jorda blir uvelkommen.

Det blir jo ikke massetransport av mennesker til tryggere steder. Om mennesker var sånn anlagt så hadde vi jo hjulpet de120 000 000 mennesker som bor i bangladesh og flyttet dem langt vekk derifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, la oss anta at PeeWee har helt rett, at kvinners økende frihet er delaktig i å senke fødselstallene, og at muslimske sivilisasjoner vil ta over verden.

Så hva?

Ja, hva så... Hvordan har det seg at det stort sett er menn som står bak de store fremskrittene i verdenshistorien? Spørs jo hvordan det går med verden som helhet om alt som blir igjen er muslimer av somalisk opprinnelse. For de fleste mennesker er det jo et behov for å føre sine verdier, gener og kultur videre. Virker dog som de mest dekadente damene ikke har de verdiene. Så lenge de kan skryte til venninene av sin perfekte kjæreste kan alt annet dra til helvete uten at de bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarylin

Det er nok meg han er ute etter. :gjeiper:

Men jeg er jo også *hard-to-get*, så han finner meg ikke med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Hvis det ikke er urealistisk, hvorfor er du da fortsatt enslig og søkende? Det blir jo ikke mer realistisk av at datostemplingen din går ut til neste år.

Sannsynligvis fordi jeg har det gøy langs veien.

Når datostemplingen går ut er det jeg som bestemmer.

Det er altså på ingen måte urealistisk i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Vel, man må jo ha hjernen litt med, da. Kluet er kanskje å bo sammen noen år før man gifter seg for å se hvordan det går.

Hva er vitsen med en kulturer som ikke går etter kjærlighet, men etter vold og kvinneundertrykkelse, der mannen sliter henne ut til randen med å få unger og å bli "voldtatt"?

Greit nok de reproduserer seg i rekordfart i kvinneundertrykkende fattige land som lever på " steinalder - nivå " fortsatt ....men til hvilket liv ? Jeg tror INGEN mennesker der er lykkelige eller har det godt , hverken menn , kvinner eller barn ...De lider alle sammen under fattigdom , undertrykking , vold og dårlig helse mentalt og fysisk ....helvete på jord sier jeg ...Og kjælighet tror jeg ikke eksisterer der i det hele tatt mellom menn og kvinner .Totalt umulig å elske noen som undertrykker deg , voldtar og misbruker kroppen din ...Er vell mer snakk om " kampen for å overleve der " som gjør at kvinner holder ut livet der ! Men jeg vedder på de ALLE HATER sine menn og forakter dem .Hadde de hatt mulighet - hadde de flyktet .

INGEN kan være lykkelige under sånne forhold .De lykkeligste menneskene er de som lever i den rike verden med likestilling , god helse , trygghet fra vold og undertrykkelse for alle , et samfunn basert på at alle er frie og har rett til å gjøre egne valg - både menn og kvinner .Kunn i slike samfunn finnes ekte kjærlighet & lykke ! Det gode liv - er her vi bor .I den siviliserte del av verden - uten tvil .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ofre - et negativt ladet begrep, synes jeg.

Å ofre sitt liv for andre vil si å gi opp det man selv tror på og interesserer seg for, og å gi opp seg selv for noe annet.

Å gi sine barn et verdig liv, er ikke ensbetydende med å ofre sitt eget liv...Man ofrer ikke sitt liv for barn.

Man deler sitt liv med barn.

Ja, den som tenker at man ofrer sitt liv for barna, bør absolutt ikke få barn.

Biologisk sett er det jo det å få barn som er meningen med livet.

På den annen side så betyr ikke det at man må få barn hvis man ikke føler for det.

Meningen med livet er hva individet selv bestemmer seg for at det skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit nok de reproduserer seg i rekordfart i kvinneundertrykkende fattige land som lever på " steinalder - nivå " fortsatt ....men til hvilket liv ? Jeg tror INGEN mennesker der er lykkelige eller har det godt , hverken menn , kvinner eller barn ...De lider alle sammen under fattigdom , undertrykking , vold og dårlig helse mentalt og fysisk ....helvete på jord sier jeg ...

Jeg sier ikke at kvinneundertrykkelse skaper et lykkeligere samfunn. Bare at de samfunn som gjør det er istand til å reprodusere seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok de reproduserer seg i rekordfart i kvinneundertrykkende fattige land som lever på " steinalder - nivå " fortsatt ....men til hvilket liv ? Jeg tror INGEN mennesker der er lykkelige eller har det godt , hverken menn , kvinner eller barn ...De lider alle sammen under fattigdom , undertrykking , vold og dårlig helse mentalt og fysisk ....helvete på jord sier jeg ...Og kjælighet tror jeg ikke eksisterer der i det hele tatt mellom menn og kvinner .Totalt umulig å elske noen som undertrykker deg , voldtar og misbruker kroppen din ...Er vell mer snakk om " kampen for å overleve der " som gjør at kvinner holder ut livet der ! Men jeg vedder på de ALLE HATER sine menn og forakter dem .Hadde de hatt mulighet - hadde de flyktet .

INGEN kan være lykkelige under sånne forhold .De lykkeligste menneskene er de som lever i den rike verden med likestilling , god helse , trygghet fra vold og undertrykkelse for alle , et samfunn basert på at alle er frie og har rett til å gjøre egne valg - både menn og kvinner .Kunn i slike samfunn finnes ekte kjærlighet & lykke ! Det gode liv - er her vi bor .I den siviliserte del av verden - uten tvil .

Jo, det er sikkert stort sett sant det du skriver. Det er bare vi i den rike del av verden som har råd til å tenke på luksus som "ekte kjærlighet" etc. I andre deler av verden har de mer enn nok med å overleve. Og her har vi nå blitt så overfladiske og kravstore at vi nesten aldri blir fornøyd uansett. Det finnes så mye å velge i mellom at vi ikke klarer å velge - det kan jo alltid være noe annet som er bedre.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk
Mannens jobb er å ha en bra inntekt. samt å holde seg i bra fysisk form. Da har en ikke tid til for mye husarbeid.

Forøvrig kan en skaffe seg maskiner som vasker gulv, støvsuger, vasker klær og som tar oppvasken. Alt dette mens en er på jobb.

Dette er jo like mye damens jobb, da. ;)

(Eller er det skummelt å ha en dame som tjener like mye som deg (eller mer), og som er i like god form som deg?)

Endret av SmallTalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hun skal ha følgende egenskaper:

Hun skal være liten og sexy (se nederste link i min signatur for illustrasjon).

Hi mate, ser ut til at du får nøye deg med Alizee enn så lenge, og jeg har hatt glede av henne i hele dag......knallfin fransk dame og låt du blir glad av.....bra trøst når de fleste her på KG "gir deg inn" og regner bøtter ned ute ?! Stå på BM !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at kvinneundertrykkelse skaper et lykkeligere samfunn. Bare at de samfunn som gjør det er istand til å reprodusere seg selv.

Hva er det du ikke forstår? JA, kvinneundertrykkelse skaper flere barn i verden, NEI, vi vil ikke ofre kvinners og deres barn sin lykke for flere barn i verden. Det er NOK mennesker på jorda som det er. Det øker hele tiden. So what om menneskeheten dør ut på grunn av det, men nåværende menneskers lykke skal ikke ofres.

Som et eksempel. Noen kommer garantert til å reagere sterkt på det jeg skriver nå.

En isbjørn. De kommer til å dø ut om få år på grunn av den globale oppvarmingen. La det skje. Det er bedre at isbjørnene dør ut enn at de må leve miserable liv i dyreparker som absolutt ikke er optimalt, er min mening. Om det er noe man skal gjøre er det i så fall å legge ut brygger over store deler av polen. Nå har de jo satt en isbjørn i en dyrepark i Sverige, og de må ha snø der året rundt. Jeg så det og ble nokså forskrekket. Isbjørner, løver osv. trenger STORE arealer for å trives, helst uten menneskekontakt. Dyr i for små bur er ikke bra (som de fleste vet). Det er akkurat som at mange tror marsvin og kaniner trives i bur på 100x50 cm. Det er altfor lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Dette viser jo klart hvilken intellektuell kapasitet damer har. Kan ikke argumentere, men det er ikke så farlig da du har en kjærete med flott jobb og hår på hodet...

Jeg kan argumentere, ta det helt med ro. Men jeg sa jo tidligere at jeg gidder ikke, for i mine øyne er dette en meningsløs debatt. Og jeg er såpass rasjonell at jeg sparer mine intellektuelle evner til noe som virkelig er viktig å bruke dem på.

Du kjenner ikke meg, så la bare være med den retorikken der. Du vet heller ikke noe om kjæresten min, så diskuter bare videre med de som gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En isbjørn. De kommer til å dø ut om få år på grunn av den globale oppvarmingen. La det skje. Det er bedre at isbjørnene dør ut enn at de må leve miserable liv i dyreparker som absolutt ikke er optimalt, er min mening. Om det er noe man skal gjøre er det i så fall å legge ut brygger over store deler av polen. Nå har de jo satt en isbjørn i en dyrepark i Sverige, og de må ha snø der året rundt. Jeg så det og ble nokså forskrekket. Isbjørner, løver osv. trenger STORE arealer for å trives, helst uten menneskekontakt. Dyr i for små bur er ikke bra (som de fleste vet). Det er akkurat som at mange tror marsvin og kaniner trives i bur på 100x50 cm. Det er altfor lite.

I prinsippet er jeg helt enig med deg - men jeg håper fortsatt at det ikke skal bli nødvendig at isbjørn dør ut som art på jorden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...