Gå til innhold

Magetreningsbelte


Tonje Marie

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 19 år, som ikke er nødvendigvis noe overvektig, men vil allikvel få strammet litt opp på magen.. Jeg har nå bestilt meg AbTronic X2, men har ikke fått den ennå.. Tenkte jeg bare kunne høre om det var noen som hadde testet den.. :)

Har litt troen på at den skal funke, men er jo allikevel litt skeptisk.. Jeg har hørt at det skal være bra og at det funket, men er litt usikker også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er meget skeptisk til at det vil fungere.

Kan ikke du ta bilde av magen din annenhver uke etter du begynner på magebelte greiene, og gjerne ta mål for å se om det fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har også veldig lyst til å prøve denne.

Jeg tror neppe man vil se ut som en bodybuilder etter 4ukers bruk, men har troen på at den kan trene opp noen muskler og få bort litt fett.

De har jo i årevis brukt den elektroniske greia der på stive muskler og knuter for å løse dem opp, så jeg har også tro på at den kan gjøre godt for vonde muskler.

Jeg har mer tro på abtronic x2 enn på den vibratone som bare vibrerer.. sånn at den skal riste bort flesk og vips har du fått 6pack...neppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har minimal tro på slike produkter. De har absolutt sin nytte ift behandling av f.eks ryggmargskadde og for å lindre muskelknuter etc, men for friske mennesker med slapp muskulatur og noe overfløodig fett er det belastning som må til om man ønsker "å stramme opp". En muskel må jobbe hardere enn hva den er vant til for å vokse. Og det er når musklene vokser man faktisk "strammer opp". Det er ikke snakk om å trene til man ser ut som en russisk kulestøter av uidentifiserbart kjønn, ei heller Mr. Univers. Normal trening gir sterke muskler som også ser bedre ut enn slapt mageflesk. Om man vil ha skikkelig sixpack er det først og fremst en ting som gjelder, og det er å kvitte seg med fett. For alle har sixpack under fettet.....

Så om man virkelig vil forandre på magens utseende; Vær nøye med kostholdet, og tren cardio kombinert med tung styrketrening. Det gir garantert resultater og er mye billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at de funker, til en viss grad. Har hatt sånn strømting på nakken, og kjenner virkelig at musklene helt ufrivillig blir tatt i bruk.

MEN dette er en alt for lettvindt løsning, man kan ikke ligge på sofaen å spise potetgull. Man må også ut å forbrenne, pluss godt koshold hvis målet er å få en fastere kropp/mage....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Fantabulous_kitten~

Jeg har lurt på disse lenge, kan du ikke opdatere denne tråden og fortelle hvordan det går? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Har også lurt på om dette funker... men jeg er skeptisk! Kan ikke ts oppdatere oss :D

Og sjekk linken http://www.tvins.com/no/products/abtronicX...CFRISzAodoSQkxw

Er det bare meg, eller virker før bildene av folka bleikere enn etter-bildene????? solbrune og slankere..= synsbedrag?:P hehe

Jeg har ikke sett akkurat de bildene, men det er veldig ofte sånn på bildene fra ansikter for eksempel. Du ser at de har manipulert bildet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er mange som har veldig forskjellige meninger om dette, og jeg sier selv at jeg er litt skeptisk.. En som gikk på skolen min som var litt overvektig brukte et slikt belte når han gikk tur og gikk ned mange kilo..

Jeg er selv ikke noe spesielt overvektig, men trenger som sikkert mange andre og kun stramme litt opp :) Jeg vet jo dette selv, og jeg selv om jeg trener så er ikke alltid det nok av en eller annen grunn.. En kan jo ikke spise akkurat hva en vil selv om dette strammer, en må ha et godt kosthold også, og det følger visst med i pakka.

Skjønner veldig godt at folk ikke tror på det, og jeg også tror de har gjort litt ekstra på "etter"-bildene.. men sikkert fordi de skal se så bra ut..

Jeg har fortsatt ikke fått det, men kan legge ut en liten oppdatering på hvordan dette funker.. Vet ikke om det gjør det, men jeg tenker at det er verdt forsøket.. Men moro at så mange har meninger om det hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg selv ser med interesse på dette og er veldig nysgjerrig. Jeg trener kampsport og prøver og holde meg i form, jeg mener at beltet ikke kan erstatte trening, men det kan være med som ett veldig godt suplement til den vanlige treningen. Den strammer, det er ingen tvil om. Flere jeg kjenner har brukt slike strøm maskinerier og har selv prøvd sånne pads på armene, det strammer skikkelig.

Så hvis man bruker beltet til anbefalt tid hver dag og trener regelmessig vanlig kondisjon og styrke, samt spiser normalt. Tror jeg den vil være til stor hjelp for og bedre styrken i magen, som er vanskelig og trene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også lurt på om dette funker... men jeg er skeptisk! Kan ikke ts oppdatere oss :D

Og sjekk linken http://www.tvins.com/no/products/abtronicX...CFRISzAodoSQkxw

Er det bare meg, eller virker før bildene av folka bleikere enn etter-bildene????? solbrune og slankere..= synsbedrag?:P hehe

Det er en ganske stor forskjell på før og etter bildene, ja.

De har ikke bare fått magemuskler, men hele kroppen har plutselig blitt veltrent...

Armer, skuldre, brystkasse, ja tom. puppene blir flotte av dette magebeltet....

I tillegg får du brun hud, du blir smilende, og får penere hår.

Så det virker tydeligvis på hele kroppen.

Men til dere som lurer, jeg har lånt et sånt en periode, og det virker ikke.

Det rykket godt i magemusklene de første gangene, men så ble de "herdet" på en måte. Jeg merket det nesten ikke etter noen uker.

Og magen ble ikke noe strammere.

Det som hjalp meg var trening av kjernemusklene i magen og ryggen.

Søk på nettet etter hvilke øvelser som hjelper. Det er enkelt og effektivt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Gjest_lars_*

altså har selv et slik belte og det fungerer. vis du har en veltrent mage fra før av vil du nok ikke merke den store forskjellen..

men vis du gjør som meg og bruker beltet 45 min hver dag mens du går en tur så vil du gå ned mange kilo.. skal sies at jeg hadde ølmage. poenge er at du vanligvis ikke bruker disse musklene i det hele tatt i hverdagen men med beltet blir de stimulert og kommer i aktivitet igjen.. selv den miste aktivitet over tid vil redusere fett rundt de aktuelle muskler som er i bruk...

har du noen gang sett eller jobbet med en person med spasmer? ufrivillige motoriske hendelser... de kan spise hva de vil. vi snakker mc donalds hver dag milkshake osv uten og gå opp i vekt så og si. vis en overektig person får problemer med spasme vil han dette dramatisk i vekt grunnet at kroppen er i rørelse hele tiden...

hele poenge med beltet er og få musklene i bevegelse slik at fettlage rund minskes... tv shop anbefaler kun 10 min dagen og med stort vektap.. og dere har rett i at mye av reklamen er svada men det funker. vis du er en jojo slanker eller en jojo trener så vil du sikker bruke belte som en jojo også. du må bruke beltet konstant i flere mnd men du ser bra resultater etter bare en mnd. selvfølgelig kan du ikke stappe i deg brownies og drikke øl hver dag.. vis du er overvektig fra før av er kroppen din ekstremt absorberende for fett. siden du da har store fettceller. så vis du slutter med beltet og spiser veldig usunn mat vil nok kiloene komme fort tilbake...

mvh lars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tonje Marie: Hvordan går det? Ser du noen resultater?

Jeg har også tenkt og bestille, er juletilbud nå og jeg har googlet/lest en del om produktet og har funnet ut at det VIRKER, om man bruker den riktig..

Altså: Gå en tur mens man har beltet på, trener, gjør husarbeid osv sammen med belte.. da virker det mye mye bedre:)

Skal bestille i løpet av dagen og jeg skal oppdatere dere underveis:)

*gleder meg til å komme i gang*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er enig i det Lars sier.

Har selv et slikt belte og det fungerer. Sefølgelig er ikke alt på tv sant, men vist du bruker litt tid hver dag så kan du begynne å se resultater etter 3-4 uker. Det hjelper ikke og stappe iseg mye mat og forvente at det skal forsvinne med beltet. Spis sundt og vær helst i aktivitet men belte på. Da funker det mye bedre og du ser resultat. Du kjenner også på en måte det virker. Magen får små støt og det gir en god masasje samtidig. Husk og smør på kremen som følger med, enten kan du få litt vundt.

AHE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

http://www.docstoc.com/docs/15128285/DABS-...ey-Complaintwpd

Her kan du lese litt(bl.a. på side 19 og 20).

De fikk et krav på seg om misledende markedsføring eller noe sånt, uten at jeg har satt meg for mye inn i det. Googlet Abtronic Scientific for å se om det var noen vitenskapelige bevis på at det virket etter at jeg hadde sett den "fantastiske" reklamen.

Man skal ikke tro alt man ser på tv, men heller ikke alt man klarer å google fram ;) Så kanskje det blir en sak der du får prøve og så si i fra til oss om det virker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Føler også at jeg blir litt mer "kjent" med produktet om jeg googler litt rundt, uansett hva det enn måtte være.

Men jeg tror at om man trener mens man bruker beltet(evnt turgåing osv) så kan man se resultater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et sånt for mange år siden, fra TV-shop. det var bortkastede penger, og jeg syns dessuten det var utrolig ubehagelig! Jeg mistenker at det er den øvrige treningen og det sunne kostholdet som funker, ikke så mye de pulsstøtene. Jeg har hørt at disse maskinene er utrolig svake ifht de du kan få behandling med hos skjønnhetsklinikker. Det sier seg jo selv at de ikke kan selge voldsomt sterke elektroder til hvem som helst. Kan jo være farlig for enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Abtronic

jeg kan bekrefte at dette apparatet faktisk fungerer, man merker at magemusklene jobber og man blir lemster dagen etterpå.

Kjøpte dette beltet på finn og han fyren her selger de billig og har rask levering og god kommunikasjon.

749 for en flat og fin mage er ikke galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...