Gå til innhold

Lokaler - Oslo/Romerike


Pusekatt

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter et lokale velegnet til bryllupsfest på Romerike eller i Oslo. Planleggingen er helt i startgropen ennå, men vi blir 30-32 på familiefesten (dersom alle kommer, that is) hvertfall. Til vennefesten er ikke gjestelisten riktig klar ennå, men jeg regner med en 30-40 stk der også.

Vi har ikke helt bestemt rammene rundt det hele ennå, men ønsker tips til lokaler hvor disse to arrangementene kan avholdes. Veldig stort pluss om man kan ha med mat (og drikke) selv, evt om noen vet om lokaler som har hyggelige priser på mat også.

Familiefesten vil jeg tro blir noe a la tradisjonell bryllupsfest med dekket bord og 2-3 retter. Vennefesten kan nok bli litt mindre formell enn familiefesten - kanskje koldtbord eller snitter og champagne eller noe sånt?

Dersom andre har gode tips utover lokale (meny, catering/kokker,drikke osv); syng ut! Er takknemlig for all hjelp fra KGs orakler!

:wink:

På forhånd takk!

Klem, Pusekatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eckbo.no har to etasjer, 1 etasje for større bryllup, 2 for mindre....

Du kan høre der :)

Lykke til på jakten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du sender meg en mail, så kan du få mine 2 lister med lokaler i oslo og omegn, på de er det er mange lokaler å veldge imellom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...