Gå til innhold

Ekkel telefon i natt!


Gjest huff

Anbefalte innlegg

Klokka halv to presis ringer telefonen. Jeg sov, så hadde tenkt til å ignorere den, men den ringte så utrolig lenge så tilslutt tok jeg tlf. Det var ikke skjult nr, men jeg kjente ikke igjen nr.

-Hallo, sier jeg.

-Hei, er det ***** ?(navnet mitt)

-ja, det er det, hvem er du?

-Morten

-Ja, ok. Hvem er Morten? Jeg kjenner ingen Morten!

-Du har møtt meg før...

-Ehh, nei jeg tror ikke det. Slutt og kødd med meg og si hvem du er og hva du vil!!?

Han svarte ikke, jeg la på og skrudde av mobilen..

Under hele samtalen hørte jeg lyder i en rytmisk bevegelse. Tror han koste med seg selv. FY fader så ekkelt!!!!

Fikk ikke sove resten av natta.

Søkte på nr. hans og han heter i alle fall ikke Morten!!

HVEM er det som gjør slike ting?? Han her hørtes ikke ung ut. Sikkert i 50åra og han hadde en rar dialekt.

Så, hvorfor gidder man å kødde med andre mennesker sånn på natta? En totalt ukjent person! Han visste hva jeg het, og han hadde nr mitt. Det betyr vel at han vet hvor jeg bor også !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klokka halv to presis ringer telefonen. Jeg sov, så hadde tenkt til å ignorere den, men den ringte så utrolig lenge så tilslutt tok jeg tlf. Det var ikke skjult nr, men jeg kjente ikke igjen nr.

-Hallo, sier jeg.

-Hei, er det ***** ?(navnet mitt)

-ja, det er det, hvem er du?

-Morten

-Ja, ok. Hvem er Morten? Jeg kjenner ingen Morten!

-Du har møtt meg før...

-Ehh, nei jeg tror ikke det. Slutt og kødd med meg og si hvem du er og hva du vil!!?

Han svarte ikke, jeg la på og skrudde av mobilen..

Under hele samtalen hørte jeg lyder i en rytmisk bevegelse. Tror han koste med seg selv. FY fader så ekkelt!!!!

Fikk ikke sove resten av natta.

Søkte på nr. hans og han heter i alle fall ikke Morten!!

HVEM er det som gjør slike ting?? Han her hørtes ikke ung ut. Sikkert i 50åra og han hadde en rar dialekt.

Så, hvorfor gidder man å kødde med andre mennesker sånn på natta? En totalt ukjent person! Han visste hva jeg het, og han hadde nr mitt. Det betyr vel at han vet hvor jeg bor også !

Har du nummeret? Så du navnet? Hva med å finne ut hvem han er?

Ekkelt at han visste navnet ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du nummeret? Så du navnet? Hva med å finne ut hvem han er?

Ekkelt at han visste navnet ditt

Jeg har søkt på nr. opplysning ja, så jeg har adr. og navn. Men hva skal jeg med det? Det bare bekreftet at dette var en totalt ukjent pervers person

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta vare på det hvis det skjer igjen. Skjer det igjen så kan du evt. anmelde det i verste fall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

ja, så klart han visste navnet ditt! Det er vel like lett for ham å finne ut ditt navn som det var for deg å finne hans.. Telfonkatalogen på nett!

En mann med slike merkelige behov kan lett søke på tilfeldige navn og kjøre dette stuntet dagen lang, men nye "ofre" hele tiden.

Og ja, han vet kanskje hvor du bor (dersom det også står i telefonkatalogen), men jeg tror ikke du skal bekymre deg så mye om akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller han hadde jo ikke ringt feil. Han het jo morten og skulle spørre trådstarter om hun husket ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På meg virker det som en fyr som kjedet seg og tulleringte til et tilfeldig nummer han fant i telefonkatalogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett er slike ting "uskyldig". Selv om det er en ekkel opplevelse.

Han kommer nok ikke til å oppsøke deg der du bor selv om han har adressen. Du vet jo hvem han er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller han hadde jo ikke ringt feil. Han het jo morten og skulle spørre trådstarter om hun husket ham!

Det som er ille er at han ikke heter morten. Navnet hans er noe annet på telefonkatalogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig jeg er litt paranoid, men jeg tror kanskje han har lest bloggen min. Fornavn, alder og bosted står der. Så det er fullt mulig at han det er slik han har "funnet" meg. Ringer han igjen, anmelder jeg han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte han fra fasttelefon? Uansett, - hvis han ringer neste gang, - så later du som om du kjenner ham skikkelig godt og om han husker de pengene han skylder deg! Da pleier folk å legge på fort. Ingen gidder å ta på seg andre menneskers gjeld!

Men at du har en erotisk fan av bloggen din er vel ikke ukjent? Litt rart at han ringte kjendisen av bloggen som ikke anta at berømmelse alltid har sin bakside...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte han fra fasttelefon? Uansett, - hvis han ringer neste gang, - så later du som om du kjenner ham skikkelig godt og om han husker de pengene han skylder deg! Da pleier folk å legge på fort. Ingen gidder å ta på seg andre menneskers gjeld!

Men at du har en erotisk fan av bloggen din er vel ikke ukjent? Litt rart at han ringte kjendisen av bloggen som ikke anta at berømmelse alltid har sin bakside...!

Han ringte fra mobil. Og navnet hans var også registrert to andre steder i landet. Kan jo hende at det er flere som heter det samme da. Og det er skummelt at han ringte AKKURAT kl. 01.30...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ringte fra mobil. Og navnet hans var også registrert to andre steder i landet. Kan jo hende at det er flere som heter det samme da. Og det er skummelt at han ringte AKKURAT kl. 01.30...

Ja, det var et veldig skummelt klokkeslett. :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ikke ødelegge konspirasjonstankene så har jeg følgende forslag, - det var en venninne av deg som var ute på byen å sugde en kar som kalte seg morten. Denne venninna di ga nummeret ditt til såkalte "morten" fordi hun ikke ville ha dårlig rykte og fordi hun ikke orker å møte ham igjen!

Endret av waco
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Klokka halv to presis ringer telefonen. Jeg sov, så hadde tenkt til å ignorere den, men den ringte så utrolig lenge så tilslutt tok jeg tlf. Det var ikke skjult nr, men jeg kjente ikke igjen nr.

-Hallo, sier jeg.

-Hei, er det ***** ?(navnet mitt)

-ja, det er det, hvem er du?

-Morten

-Ja, ok. Hvem er Morten? Jeg kjenner ingen Morten!

-Du har møtt meg før...

-Ehh, nei jeg tror ikke det. Slutt og kødd med meg og si hvem du er og hva du vil!!?

Han svarte ikke, jeg la på og skrudde av mobilen..

Under hele samtalen hørte jeg lyder i en rytmisk bevegelse. Tror han koste med seg selv. FY fader så ekkelt!!!!

Fikk ikke sove resten av natta.

Søkte på nr. hans og han heter i alle fall ikke Morten!!

HVEM er det som gjør slike ting?? Han her hørtes ikke ung ut. Sikkert i 50åra og han hadde en rar dialekt.

Så, hvorfor gidder man å kødde med andre mennesker sånn på natta? En totalt ukjent person! Han visste hva jeg het, og han hadde nr mitt. Det betyr vel at han vet hvor jeg bor også !

fatter ikke folk som har med tlf på soverommet. og hvordan kan du vite han er i 50 åra? på stemmen? hahahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er ille er at han ikke heter morten. Navnet hans er noe annet på telefonkatalogen.

Det skjer jo ofte at nummer er registrert paa andre enn den som faktisk bruker telefonen, saa det er godt mulig at han faktisk heter Morten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ringe ei venninne i forgårs, men hadde glemt fasttelefonnummeret, og slo opp i telefonkatalogen.no

Der var mer enn fem som het det samme. Heldigvis vet jeg hvor hun bor (Ups, det hørtes litt skummelt ut :fnise: ).

Kjenner mange som har mobilen sin registrert på farens navn, på grunn av samlerabatter og abonnementsgreier. Spesielt yngre folk sliter gjerne med å komme gjennom kredittsjekken når de skal ha ny telefon og abonnement. Særlig hvis de bor hjemme, studerer og er uten arbeidsinntekt.

Ikke for å ødelegge den gyselig spennende thrilleren, men ofte har ting helt enkle løsninger. Fyren ringte feil kjerring, og du hører neppe mer fra ham. Enten det, eller så er det ei av venninnene dine som har fått en tjommi til å kødde litt.

Slapp av. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...