Gjest lurende_flau Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Takk og lov det gjelder ikke meg men min partner. Dette har nok vært sånn en stund. Og han synes det er kjempeflaut. Det er ikke så mye, men nok til å bli sår av og ikke så hyggelig å vaske trusene hans med små bremsespor. Hva kan gjøres med det? Det er da ikke normalt på en voksen mann? Kvalmt synes jeg i alle fall!!!!
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 endre kostholdet! Hvordan da? Mer feit mat, mindre fiber, ingen grønnsaker, mer snacks? Spiser i dag balansert mat. Lite fett, mye fiber, en del grønnsaker og litt snacks. Ikke ekstremt sunt, men ikke usunt heller.
Gjest D-shol Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 mulig han ikke skal ha noe han tror er sunt. Jeg kan f.eks ikke spise melk, hvete, egg, sukker, gjær, noen skalldyr, honning ++++. Sunt trenger ikke å bety sunt for deg
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 Fint, da er en allergitest på sin plass. Et bra sted å starte!
Gjest D-shol Skrevet 24. juli 2009 #6 Skrevet 24. juli 2009 Absolutt! Det er imidlertid mange ting som ikke alltid vises på allergitester. En matintoleransetest kan også hjelpe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå