Gå til innhold

Notatblokk!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest vampie

prøver meg på dagbok. blir neppe stort jeg skriver her for jeg er en hemmelig person og lat og jeg liker egentlig ikke å skrive. men jeg prøver likkavel, dukker noen ganger opp til jeg gjerne vil legge ut men som ikke trenger egen topic, så derfor....

idag prøvde jeg å bli sunn igjen, syklet 4.2 mil i varmen og svetta som en gris. tok meg en ISKALD dusj da jeg kom hjem, vanligvis når jeg dusjer prøver jeg alltid å skålde meg selv :briller: kald dusj var egentlig ikke så ille selv om det bare var hodebunnen min som likte det.

irriterer meg grusomt over kroppshårene mine. barberer alltid men de klør og blir tømmerhoggtryner på leggene mine og som min gode venn ogaboga kaller det; tissedama. de burde RØSKES ut.... med voks eller epilator.... sistnevnte har jeg ikke, hakke råd å kjøpe. voks er grisete og takke alle hårene engang selv med hjelp av ham jeg bor med. prøvde i fjor eller no. kjøper meg nok varmvoks igjen.... det virker mest presist... f&%# skjegg :evil: hårene på lår og armer tar jeg med krem for de er lyse og den virker egentlig bare der. prøvde kremen på skjeggleggen min igår. det både så og kjentes ut som om jeg hadde barbert leggen med et skikkelig sløvt barberblad :evil: æsj jeg har hodeau... sov fra klokka halv 8 til halv ti ikveld... var drittrett men sover jeg slik midt på dagen (dagen?) føler jeg meg ekkel når jeg står opp. syns jeg skriver masse surr her. at du gidder mases det fra soffan her. tvangsforer dere med oppgulp her. huet mitt følger ikke helt med her...

jeg bor i nederland visste dere det... bodd her siden januar 2001. i slutten av august skal jeg til norge og besøke familien min i nesten 4 uker. gleder meg som faen

hmmm time out haha poster før jeg sletter alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville bare si gratla med ny dagbok jeg. :)

Koselig å lese dagbøker syns jeg så det er alltid kjekt med nye å lese i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Gratulerer med dagboken.

Det er godt å ha en plass å skrive ting som en føler at enn må få ut.

Lykke til med skrivinga. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vampie

hei fæns! :sjarmor:

nå har jeg fjerna hårene på leggene og lårene mine så jeg kan straks ta på meg en kort kort shorts og sykle 4 mil igjen.... nå lader jeg opp med et glass kildevann og leser vg og dagbla'. travel dag idag, jeg skal sykle og det tar litt over 2 timer, så må jeg dusje når jeg kommer hjem, vaske badet, vaske kjøkkengulvet og handle i butikken. han jeg bor med har ingenting å gjøre idag. han skal nok spille red alert på datan helt til jeg serverer ham middag i sekstiden og etter det fortsetter han spillinga mens jeg tar oppvasken. noen som ser noe galt i dette bildet?

f%#$^%$# samboape..... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vampie

så, nå har jeg vært slem og satt ham til å rydde bort no vask og vaske kjøkkengulvet mens jeg er ute og sykler. jeg er nok hjemme i 5-tiden og da orker jeg neppe å ta badet så da har jeg noe å glede meg til i morgen.

har til og med husket solkrem. det gjorde jeg ikke igår og fikk røde armer :evil:

makan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vampie

åååå nå er jeg gjespehue! :(

kanskje jeg skal legge meg nedpå litt straks :wink: heh, da jeg kom hjem spurte jeg samboapen om han hadde vasket badet også. "jada" sa han. når jeg vasker badet, kan jeg både se og lukte det... tror han bare sprute klorin nedi dasskåla.... jaja gidder ikke mase om det ifjertfall. han vasket da kjøkkengulvet og jeg tvang ham til å skrelle potetene sine........

tror jeg skal ta oppvasken nå. må finne meg noe søtt først for blodsukkeret mitt er altfor lavt og det ekke kos :( gleder meg til å se seinfeld klokken 8 :) reprise selvsagt men likkavel......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vampie

igår skrev jeg ikke her! meget bra! :blunke: skjedde nemlig intet nevneverdig igår vil jeg tro? pøh husker ikke en dritt! hver dag er det 31 grader her nede og jeg eier ikke energi :( nei og nei...

så stod opp tidlig idag, 10, spiste to skiver med leverpostei til frokost. syklet hjem til mine "svigers" for å vaske klær (nei jeg har ikke vaskemaskin selv nei). disse personene er forøvrig i england for tiden og bare samboapens nittenårige bror er hjemme. vel, kom inn i kjøkkenet og der ligger en pose hasj på kjøkkenbenken.... fy %$^@%^ som den dritten stinker! makan! hehe foreldra hans ville kaldkvelt ham hvis de fant ut at han røyker hasj når de er ute :briller: knis.... vel, vi stakk innom et pol og kjøpte en flaske brennevin til meg. dessverre. jeg som ville holde meg 100 prosent unna alkohol til jeg dro til norge om 3 uker men neida. haha :D var da bare en halvliter da. kniiiiis ehm.... ja den heter VIEUX, er fransk og betyr GAMMAL..... selvsagt kanke nederlendere holde seg til internasjonale lover og uttaler det fjøø..... jaja :roll:

nuvell, jeg skal straks ta oppvasken nå, det er visst min oppgave ser det ut til. etter det skal jeg ta meg et fotbad og file føttene mine og lakke tåneglene svarte. de er lyslilla nå men lakken har falt av på et par av neglene og det ser ut som om jeg ikke har negl der. er dritstygt :o

makan... hmmm jepp og så skal jeg se seinfeld mens jeg driver på da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og som jeg alt visste ville skje; jeg er alt gørrlei av å skrive dagbok!

%@$%@.....

skal prøve å skrive no en gang i fremtiden hvis det skjer noen drastiske endringer i livet mitt osv. akkurat nå er jeg hemmelighetsfull og gidder ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

så! nesten to uker siden sist jeg skrev her. hva har skjedd siden sist? niks!

håhå.... makan vel hmmm... okay da han fyren jeg bor med begynte på skolen igår, han skal endelig fullføre studiene han begynte på. så det. til helga kommer jeg til norge og jeg gleder meg som en gris :P jeg prøvde å begynne med pakkingen igår, eneste resultatet ble at kofferten ligger på gulvet i soverommet og jeg snubler over den hver gang jeg går inn og masse klær og sko flyter over hele gulvet og senga. jeg kan nemlig ikke pakke skikkelig før like før jeg drar slik at jeg har alle klær rene og klare til å pakkes ned osv... jeg må fortsatt handle inn no greier, hårfjerningsgreier og rusbrus og sjokolade og chips.... de to siste er det foreldra mine som har bestilt... rusbrus er selvsagt til meg selv... rusbrus til 6.50 kr per stk.... og like god som bacardi breezer, har dere det i norge? næh.... kjøpte meg en liter vodka igår som jeg også skal ha med meg, den kosta ca 112 kr. smugle mer enn kvoten min tøkke jeg :( tollerne liker meg nemlig, jeg ser så snuskete ut mener de vel... tsk tsk :evil: frekt.... jaja... vet ikke om jeg skal kjøpe den rusbrusen idag for jeg drømte nemlig at de var utsolgt hehe... :-?

nei fysj... idag skal jeg vaske badet trur jeg... blir vel siste gang det blir gjort! planen er at jeg skal være i norge i nesten 4 uker... og han fyren gidder neppe vaske badet mens jeg er borte! kanskje han hiver litt kloring nedi dass hvis det blir for ille... :o

makan. kjøkkengulvet blir nok heller ikke tatt, det er vel for vanskelig for ham.... hmhm....

nettopp spist frokost jeg, et halvt glass cola og et par lakrisbiter... :oops:

det smaker så godt om morningen... grusomme greier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vampie! :D

Av ren nysgjerrighet svippet jeg innom dagboken din.

Lurer litt på noe... Hva er årsaken til at du bor i Nederland? skole?

Hvor lang tid brukte du på å lære språket??

Har selv lyst å lære Nederlansk, men tror jeg vil få problemer med alle de rare uttalelsene.... :blunke:

Clea (-som også skal til vestlandet til sine foreldre...snart..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

hei clea! jeg bor i nederland fordi jeg traff en fyr på internett som kommer derfra så jeg flyttet ned til ham osv.... jaja! nederlandsk er meget lett å lære seg... eneste som var litt problematisk var den harkelyden som de har i ord som inneholder g og ch men det kommer seg etterhvert...! grammatikk osv er såre enkelt.... jepp jepp..

søndag forrige uke ankom jeg norge da! har slikt grusomt telefonmodemoppkobling her så jeg er dessverre skikkelig avvent fra kg! dessverre..... det ER mulig!

i morgen blir min mormor 80 og idag kjøpte jeg kort og gave til henne, ante ikke hva jeg skulle kjøpe men fikk tips fra min mor om at parfyme er bra. så jeg kjøpte en flaske med isabella (rosselini) parfyme. den luktet godt på meg.... satser på at hun også liker den hehe...

bakte en eplepai idag... moren min har leid et lokale hvor vi skal ha selskapet. vi blir 21 stk tilsammen og vi skal ha masse kaker pluss middag: biff med ris og bearnaise saus og kalkunbryst med ris og brun saus... sistnevnte blir nok det eneste jeg orker! hater kaker.....

jepp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tok meg ikke lang tid å lære språket... lærte masse ved å lese tekstene til amerikanske filmer osv... gikk på innvandrerkurs men begynte ikke der før jeg hadde bodd der i ca 4 måneder... da gikk det raskt... snakket kun nederlandsk selv om jeg ikke kunne det flytende enda. joda det var lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

nuvell.............

jeg har slått opp med typen min i nederland og flyttet hjem til mine foreldre i ålesund. savnet norge og familien pluss det gikk ikke helt bra mellom oss. han er helt knust da men men... noen ganger må man være ego.... har funnet meg en ny fyr alt, han bor i oslo og jeg er dønn forelska.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Fuglehue

stakkar jellyfish :( men går det ikke så går det ikke, bra du finner deg noe nytt så fort det er kjedelig å være single, har han lang nese? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Ærre han laif fra spræi hihi? Ååååå se hva june skreiv i gjesteboka til han, huun er ekkel med bildene! Vi skreiv til dei åså! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...