Gå til innhold

cameron diaz


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest sunshine-t

nå sitter jeg og samboern og ser på the mask. og jeg er sikker på at cameron diaz har hatt en nose-job en gang etter den filmen asså. nesen henens er mye bredere i denne filmen enn det den er nå! så, er det noen som er enig i meg eller samboern?

måtte bare få det ut!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

I såfall så er hun vel ikke alene? Hadde sikkert tatt en liten "job" eller to jeg også hvis jeg hadde Cameron's bankkonto. :wink: Hva er foressten galt med magen hennes? :roll:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

kremtkremt, nå har ikke jeg sagt at det er noe galt i det hun har gjort. tråden gikk ut på at meg og samboer hadde en diskusjon om hvem som hadde rett... ikke noe mer enn det.

og; magen? hm.. jeg har ikke sett så mye på magen hennes. hva er det med den?*nyskjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cameron Diaz er en veldig sexy jente. Og det er ikke på grunn av utseendet først og fremst, men hun har sjarme og utstråling som slår de fleste langt ned i støvletuppene!

Hadde hun manglet den, hadde hun bare vært "en kjedelig kjendisblondine blandt mange". :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cameron Diaz er en veldig sexy jente. Og det er ikke på grunn av utseendet først og fremst, men hun har sjarme og utstråling som slår de fleste langt ned i støvletuppene!

Hadde hun manglet den, hadde hun bare vært "en kjedelig kjendisblondine blandt mange".  :ler:

Jeg syns hun bare er en kjedelig kjendisblondine blant mange jeg. Ikke spesielt pen og ALT FOR tynn! Men her er det sikkert mange som er fryktelig uenige med meg.

Vet ikke om hun har fiksa nesa, har aldri tenkt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kremtkremt, nå har ikke jeg sagt at det er noe galt i det hun har gjort. tråden gikk ut på at meg og samboer hadde en diskusjon om hvem som hadde rett... ikke noe mer enn det.

Var kanskje litt skarpt svar, sorry. Synes hun er ei flott dame i allefall. Vet ikke om hun har gjort noe med nesen.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket om mitt eget innlegg Brudulja, hvis det skulle være tvil om det (og du f.eks trodde at jeg mente ditt.) :)

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker CD jeg :P

Men har ikke lagt merke til at nesen hennes er annerledes..

Uansett hva er det i forhold til hva andre Hollywood stjerner

gjør med kroppen sin ??

Hun er seg selv på godt og vondt når det gjelder utseende

tror jeg....

(Veldig ofte kvisete, og har dårlige hårdager som alle

oss andre..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket om mitt eget innlegg Brudulja, hvis det skulle være tvil om det (og du f.eks trodde at jeg mente ditt.) :)

Jennifer

Hehe, ikke lurt å svare på innlegg når man kommer hjem fra byen :oops: Hadde nok tatt et par glass for mye, sorry :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Uansett hva er det i forhold til hva andre Hollywood stjerner

gjør med kroppen sin ??

det var ikke det jeg sa noe om.. :roll: jeg spurte bare om det var noen andre som hadde sett det. ikek noe mer. enkelt og greit. men seff viss en vil diskutere resten av hollywood, så kom igjen :ler: i dont mind.. jeg vet at de fleste har gjort ett eller annet, men akkurat nå var det C.D. det var snakk om :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det var ikke det jeg sa noe om.. :roll: jeg spurte bare om det var noen andre som hadde sett det. ikek noe mer. enkelt og greit. men seff viss en vil diskutere resten av hollywood, så kom igjen :ler: i dont mind.. jeg vet at de fleste har gjort ett eller annet, men akkurat nå var det C.D. det var snakk om :wink:

Liker CD jeg :P

Men har ikke lagt merke til at nesen hennes er annerledes..

Det var svaret mitt til deg, så slutt å vær så hårsår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke hatt en nosejob... :lol:

Og det er ikke noe galt med magen min!!!!

(ref. avataren min for de som ikke tok den)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OK neste; Tori Spelling har en utrolig dårlig boobjob, "kløften hennes" ser jo ut som grand canyon. Har ikke hun råd til en bedre lege? En som ikke syr fast silikonen under armene hennes? Eller er det kanskje mange mange boobjobs vi ser resultatet av, skinnet i pattene er helt utslitt av all dra-ingen.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere har sagt at jeg ligner på Cameron Diaz, og jeg har alltid tatt det som et kompliment. Men er litt usikker på hvordan jeg skal tolke det etter å ha lest dette....

(Og nesa mi er helt ekte, asså. Men det var kanskje ikke det som var spørsmålet, nei.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

hehe! supernova; det er ikke noe negativt ment :blunke: for all del! det var ikke derfor jeg skrev det :P så ikke ta det til deg..oki! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder Cameron Diaz: jeg har lest at hun har brukket nesen tre ganger. Så da er det jo godt mulig at hun har fikset litt på den...

loolaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...