Gjest ts Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Jeg var sikker på at jeg hadde fått soppinfeksjon. utflod, sterk kløe i skjedeåpningen og svie. Brukte en engangstablett fra canesten og har smørt meg med kremen siden. Dette gjorde jeg på Tirsdag. Det har ikke hjelpet det grann, og nå svir det ennå mer. Tror ikke det er urinveisinfeksjon da jeg ikke tisser mer enn normalt. Har hatt samme partner i 3 år. Noen som har noe forslag ? Kan det være slik at kremen ikke hjelper med engang ? Det er ganske så smertefult. Legen min er på ferie. Takknemmelig for svar.
Saeria Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Det kan være bakteriell vaginose. http://www.lommelegen.no/321163/bakteriell-vaginose Jeg har hatt det en gang, og da luktet det ikke vondt av utfloden, slik den ofte gjør. Men canesten tok ikke knekken på det, det var plagsomt og etter en tur til legen, fikk jeg Flagyl og diflucan. Vips var alle plagene borte. Så om du ikke har tilgang på legen din, eller en vikar(det skal da normalt være en annen/et annet senter du kan henvende deg til når legen er på ferie), så hadde jeg tatt turen til legevakten. BV er plagsomt og ikke noe særlig å gå med over tid.
Gjest ts Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Takk for svar... =)=) Måå man ta gynekologisk undersøkelse for å finne det ut ? (Det er nemlig ikke aktuelt) Utflod er forresten ikke luktfri.. Kom gjerne med flere råd og innspill... Trenger virkelig hjelp.... Og kan det ta lenger tid før man merker forbedning ved bruk av canesten, om det er soppinfeksjon?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå