Gå til innhold

Dine erfaringer om Yerka og Aluminiumklorid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 16 år som sliter litt med svetting. Jeg prøvde et produkt som heter Stopp 24. Den virket litt, men ikke særlig mye. Så etter å hørt masse om et annet produkt med navnet Yerka, kjøpte jeg det og prøvde det. Jeg har prøvd det to netter på rad, men fortsatt har det ikke vist noe effekt. Jeg har lest at det ofte klør og svir første gangen man prøver den, men på meg verken klødde eller svei det. Er det noe galt med meg? Jeg svetter ganske mye, har det noe med saken å gjøre? Er det meningen at det skal ta flere dager før Yerka viser noen effekt?

Så jeg lurte på om noen har noen erfaringer med dette produktet? i så fall bra eller dårlige?

Jeg lurer på om ikke jeg skal teste ut aluminiumklorid. Mange som anbefaler det, og mener det er sterkere.

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg var veldig plaget med svette under armene når jeg var yngre, og prøvde Yerka. På meg fungerte det nesten -for- godt. Jeg ble knusk tørr under armene, og det svei godt ei stund etter påføring. Men jeg foretrakk absolutt tørr og sviende hud framfor digre svetteflekker under armene. Især når jeg skulle pynte meg og være ute blant folk. Jeg synes også at det fungerte bedre på såkalt "nervøsitetssvette" enn svette som kom av temperatur og/eller fysisk aktivitet.

Jeg oppdaget forøvrig at jeg svettet ekstra mye andre steder på kroppen når jeg brukte Yerka, bl.a. på ryggen og i ansiktet. Litt upraktisk til tider...

Har du forresten tatt på annen deodorant i tillegg? Det ødelegger jo faktisk virkningen av Yerka, men ikke alle er klar over det (eller synes det føles ekkelt å gå uten deodorant).

Skrevet

Jeg har ikke prøvd yerka, men har god erfaring med alu.klorid. Bare unngå å påføre de nærmeste dagene etter barbering (barber heller dagen etter påføring, siden det uansett skal vaskes i armhulene da), og smør på et tynt lag, så burde det gå fint. Det er hvertfall min erfaring.

Skrevet

Hvor ofte er det meningen å bruke alu.klorid i uken egentlig? :)

Gjest nullsvette
Skrevet
Hvor ofte er det meningen å bruke alu.klorid i uken egentlig? :)

Jeg svetter lett under armene, men etter å ha hatt på alu.klorid over natta en gang i uka, svetter jeg nesten ikke mer.

Vasker det av neste morgen, og tar på deodorant. Ellers er det fort at det lukter enda sterkere av den lille svetten som slipper gjennom:)

Har prøvd Yerka, stopp24 tidligere, men null effekt.

Skrevet

Jeg svettet myye før. Det var en venninne av meg som anbefalte Yerka. Det verken klødde eller svidde, heldigvis. Men det skal ikke påføres samme dag som du barberer deg under armene.

Jeg brukte Yerka i 4-5 dager før virkningen kom. Når jeg tenker meg om, fikk jeg litt utslett og begynte å klø. Men fant ut at det var pga at jeg brukte det hver dag. Nå bruker jeg det 3-4 ganger i uken. Det er best virkning om du påfører det om kvelden. Kan også være at du begynner å svette mer andre steder på kroppen. Jeg svetter mer på ryggen/nakken. Men heller det enn under armene!

Yerka anbefales på det sterkeste! :)

• 1 år senere...
Skrevet

jeg prøvde meg på Yerka en uke, men merket at effekten ble noe svakere utoverdagen, svetten luktet ikke heldivgis, men følte meg som en ekkel svamp. Yerka klødde eller svei ikke i det hele tatt, for huden min er ikke veldig øm og den tåler ganske mye. Jeg tror svettingen min var "sterkere" en Yerkaen, for svettne kom likevel. Så prøvde jeg aluminiumklorid og fyyyy f som den klødde og svidde! på en måte likte jeg at det svidde for da føltest det som om det funket...og det gjorde det! Absolutt verdt det!

Yerka er for de som har en mildere form for svetting, men likevel mer enn normalen. Aluminium er for de (uheldigvis meg også)som kan begynne å svette bare av å gå 10 meter, altså de som svetter overdrevent mye

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Bruker dere vanlig deo oppå yerkan igjen?

Skrevet

Bruker dere vanlig deo oppå yerkan igjen?

Nei, jeg bruker ikke det. Jeg mener det står på esken at det ikke skal brukes annet enn Yerka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...