Gå til innhold

Har du vært skjult bruker?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Neeeii..

Men jeg har alltid vært litt hemmelig av meg...

Bor på hemmelig adresse og har hemmelig tlf nr, mobil i en vennindes navn osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har velger å skrive som gjest hvis jeg øsker å skrive om noe som er litt for personlig. Samlivsproblemer, og kanskje intime ting som er hemmelig nesten til og med for meg selv....

Vil ikke at Alive skal bli stemplet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adina Madeleine

Jeg er også alltid skjult. Hvorfor...? Fordi jeg er en paranoid f***!

Nei, sier som Tex, er litt "hemmelig" av meg. Vet ikke hvorfor, blir helt uvel ved tanken på at "noen" skal kunne se hvor jeg og når. Ganske irrasjonelt, egentlig. Har alltid vært sånn i grunnen. En sak for terapeuten....? :ler:

Men som så mange her er jeg også alltid på nett (bredbånd), og hvis jeg hadde vært åpen bruker så hadde alle kunne se meg der alltid uansett. Og som Don Pedro sier så kan jo alle se innleggene og når de er skrevet.

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Jeg har velger å skrive som gjest hvis jeg øsker å skrive om noe som er litt for personlig. Samlivsproblemer, og kanskje intime ting som er hemmelig nesten til og med for meg selv....

Vil ikke at Alive skal bli stemplet...

Tenker ikke på som gjest, men som usynlig fast bruker. Dvs at når du skriver innlegg ser andre at det er Alive, men de kan ikke gå på forumets forside å se at du er i forumnet akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det en periode. Fordi maskinen og nettet er oppe og går hele dagen, dermed var kg-vinduet også oppe hele dagen. Men ville ikke dere skulle tro jeg var en som satt her fra 8 om morningen til 23 om kvelden. Nå klikker jeg heller vekk kg vinduet hver gang jeg er ferdig (som oftest). Derfor har jeg også latt meg bli observert etter den tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært skjult bruker. Ser ikke poenget med det, og jeg vet faktisk ikke heller hvordan man "skjuler seg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...