Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Når jeg klemmer på brystvortene kommer det en gråhvit væske ut. Jeg er mann i slutten av 20 åra. Har prøvd å finne ut noe om dette på nettet, men alt av brystvortevæske jeg finner er om kvinner. Håper noen her inne kan svare/råde/linke til hva dette kan være. Muligens noen som har erfaring om dette? På forhånd takk for svar. P.s er frisk som en fisk.
Gjest Gjest_jenny_* Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 hørt at hvis man bruker anabole steroider og lignende kan man få melkekjertler som vi jenter har... kan jo hende det kan skje uanset om man bruker det eller ikke? er i så fall bare å opperere det vekk, men i følge et par kamerater som har gjort det er det sinnsykt "ubehagelig"
Inx Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Når jeg klemmer på brystvortene kommer det en gråhvit væske ut. Jeg er mann i slutten av 20 åra. Har prøvd å finne ut noe om dette på nettet, men alt av brystvortevæske jeg finner er om kvinner. Håper noen her inne kan svare/råde/linke til hva dette kan være. Muligens noen som har erfaring om dette? På forhånd takk for svar. P.s er frisk som en fisk. Kan høres ut som om du har utviklet gynokomasti. Ufarlig, men plagsomt spesielt dersom du har bryster i tilegg? Tur til legen ville jeg anbefale, få noen kyndige til å gi råd, dette kan opereres bort, men for de fleste er det ikke så plagsomt....
Inx Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 hørt at hvis man bruker anabole steroider og lignende kan man få melkekjertler som vi jenter har... kan jo hende det kan skje uanset om man bruker det eller ikke? er i så fall bare å opperere det vekk, men i følge et par kamerater som har gjort det er det sinnsykt "ubehagelig" Tenåringer kan få det helt naturlig også. Det har med å gjøre at testosteronnivået i kroppen blir så høyt at noe blir omdannet til kvinnelige kjønnshormon, mener det var forklaringen jeg hørte på tv... plagsomt, men ufarlig
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Tenåringer kan få det helt naturlig også. Det har med å gjøre at testosteronnivået i kroppen blir så høyt at noe blir omdannet til kvinnelige kjønnshormon, mener det var forklaringen jeg hørte på tv... plagsomt, men ufarlig slutten av 20 åra eller vel ikke tenåring jeg hadde jo ikke syns det hadde vært noe kult å få sjegg,selv om det er ufarlig også...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå