Gå til innhold

Microgynom

Fremhevede innlegg

Gjest anonum
Skrevet

Hei!

1. Jeg lurte bare på om det er noen som vet om man får mensen om man bare går en dag uten pille før man begynner på neste brett (altså bare en fri dag i stedet for 7, for å få mensen tidligere neste gang)

2. Kunne jo gått direkte på neste brett, men lurr på om sist jeg prøvde dette så kom mensen bare helt plutselig og det kan jo passe dårlig det også.. Noen som vet om det er vanlig, eller at det kanskje var tilfeldig? Skal en kunne unngå mensen hele veien ut to brett om en hoper over friuken?

:)

Tusen takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_stine_*
Skrevet
Hei!

1. Jeg lurte bare på om det er noen som vet om man får mensen om man bare går en dag uten pille før man begynner på neste brett (altså bare en fri dag i stedet for 7, for å få mensen tidligere neste gang)

2. Kunne jo gått direkte på neste brett, men lurr på om sist jeg prøvde dette så kom mensen bare helt plutselig og det kan jo passe dårlig det også.. Noen som vet om det er vanlig, eller at det kanskje var tilfeldig? Skal en kunne unngå mensen hele veien ut to brett om en hoper over friuken?

:)

Tusen takk for svar!

Hei.Går på denne pillen,og det går helt fint å utsette mensen noen dager./ukerDersom jeg glemmer pillen en dag får jeg ikke mensen,men fortsetter bare på pillen.Kanskje ikke like trygt med tanke på graviditet da.

Jeg utsatte mensen litt for lenge/hadde den ikke på tre mnd,bare fortsatte på pillen.Men da ble jeg veldig svimmel,vet ikke om dette var grunnen men..forsvant da jeg fikk mensen igjen.Lykke til!

Skrevet

Jeg får ikke mensen med bare én pillefri dag, men med to eller tre gjør jeg det. Får da fortsatt mensen på den fjerde dagen etter siste pille, slik som jeg ellers gjør.

Ang. å hoppe over mensen er det meningen at du skal kunne ta to hele brett i strekk uten å få noen blødning, ja (jeg gjør det hele tiden), men det funker ikke for alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...