Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Kjæresten min ( på 21 ) har nå nesten hvert eneste år i et par år fått en slags byll mellom ballene og analen. vet ikke hvordan den ser ut da han nekter å vise meg den, men den var vist litt mindre enn en golfball ( omkrets). Hver gang han får den, går han til legen, får antibiotika, og drar hjem igjen. legen har aldri forklart han hva dette er eller noe, og vet at det er legen som vet hva det er og hvorfor han får det, men er det noen som har vært borti lignende? Syntes det virker litt skummelt at han får det hvert eneste år.. ( den er der kanskje 2-3 uker). Den gjør vondt og han får vondt av å sitte og ha på seg trange boksere osv.
Hinata Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Det første jeg tenker på er om det er noe galt med prostata, kanskje prostatitt?
Gjest Eurodice Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Det kan være noe som kalles tvillingcyste. Den kan opereres bort. Be kjæresten din komme seg til legen. Hvis hans egen lege ikke tar ham alvorlig, må han oppsøke en annen. Det er ingen grunn til å pines med dette, hvis det faktisk er en cyste.
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Takk for svar. Skjønte ikke helt hva det kunne være, ettersom at den bare kommer en gang i året, innimellom to. Det er ikke antydning til noen byll der ellers..
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 Stor sjanse for at det er en perianal abscess. Denne vil komme tilbake jevnlig inntil dagen den virkelig blir operert bort. (skåret vekk) Anbefales å gjøres først som sist, så slipper man år med tilbakevendende problemer med den.
Gjest gjest 22 Skrevet 23. juli 2009 #7 Skrevet 23. juli 2009 Hei. Jeg har selv hatt dette(eller jeg tror er dette...). Det heter tvilling. Jeg fikk en byll på str med en tennisball bak ved halebeinet. Det er ubeskrivelig vondt, og jeg lå regelrett på magen i 4 dager. Jeg kunne ikke bevege meg, føltes som jeg skulle revne. Det er rett og slett grusomt=/ Jeg kontaktet lege raskt, og fikk beskjed om å sitte med baken/ryggen i grønnsåpevann 2 ganger for dagen! Dette var smertelig vondt, med tanke på at jeg ikke kunne bevege meg! Gikk til slutt til legen igjen og sa at jeg ikke holdt ut dette, og ble "operert". Du får en lokalbedøvelse, og kutter deg opp og tar ut det som ligger inni! Det er vondt!!!! Legen min sa at dette var det vondeste du gjør uten narkose, hvis du ser bort i fra fødsel.. Om det er sant el ei, vet jeg ikke, men at det va vondt, ja, fytti rakkeren, det var det!!! Dette er noe som lett kan komme tilbake da vi som får det har et mikroskopisk "ekstra" hull i huden..Og da må du i narkose for å fjerne vevet på det stedet. Nå var det slik at legen min sa at de får pasienter inn med dette hver eneste uke. Jeg var heldig som fikk byllen såpass langt oppe! Det er kjæresten din og! Få han til legen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå