Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Jeg har gått på loette p-piller rundt 1 år nå. Når jeg var i syden fikk jeg mensen før jeg hadde beggynt på sukkerpillene, er det normalt ? Og kan jeg forsatt ha sex uten å bli gravid? På forhand takk :D
Hinata Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Så lenge du har tatt pillene som du skal til riktig tid, så er du beskyttet mot graviditet. Av og til kan man oppleve mellomblødninger på p-piller, det er helt normalt
søtah Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Jeg har gått på loette p-piller rundt 1 år nå. Når jeg var i syden fikk jeg mensen før jeg hadde beggynt på sukkerpillene, er det normalt ? Og kan jeg forsatt ha sex uten å bli gravid? På forhand takk :D Det samme har skjedd meg to ganger. Og ellers får jeg den 4. dagen på sukkerpillene. Jeg blir litt stressa for føler jeg ikke kan stole på dem. HVa om de ikke har blitt tatt opp ordentlig? Men de to gangene har skjedd ved stress og ferie, så har nok med det og gjøre. Jeg har også utsatt mensen en uke også, så er nok bare kroppen som mener den burde ha det kanskje. Jeg velger å tru at pillene fungerer. Må bare satse på det så lenge jeg tar de riktig, og jeg ikke har magesjau eller kastet opp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå