lille_mei Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Ja som det står i emnet. Noen som har deltatt på dette kurset eller ett lignende og kan fortelle noe derfra? ER det ett poeng å ta med seg bilder man har tatt eller skal man ta bilder der?
Grønt blad Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 (endret) Jeg lurer også... Endret 18. august 2009 av Grønt blad
lille_mei Skrevet 19. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2009 Mange som lurer, men ingen som kan hjelpe
RedFox81 Skrevet 19. august 2009 #8 Skrevet 19. august 2009 "hobby" er feil forum kanskje, skulle heller være i "Data,.."?
lille_mei Skrevet 2. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2009 "hobby" er feil forum kanskje, skulle heller være i "Data,.."? Ja, kanskje noen kan flytte?
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2009 #10 Skrevet 2. september 2009 Hei! jeg har vært på et sånt canon foto kurs som følger med kameraet når du kjøper det. Er det et slikt kurs du tenker på? På det jeg var på var det ikke nødvendig å ta med egne bilder, og det ble igrunn tatt lite bilder under kurset. Kurset er et veldig nybegynner kurs, hvor man går gjennom instillinger og sånt med kameraet. Det er altså mest fokus på det tekniske.
lille_mei Skrevet 2. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 2. september 2009 Ja, tusen takk for svar! Det var slik kurs jeg tenker på Greit å vite hva jeg skal forberede meg til.
Talwen Skrevet 2. september 2009 #12 Skrevet 2. september 2009 Dette er såvidt jeg har forstått, ikke et fotografikurs, men et rent brukskurs for kameraet. Hva gjør den knappen der osv. For alle de som føler seg lost om de slår av "auto"...
lille_mei Skrevet 2. september 2009 Forfatter #13 Skrevet 2. september 2009 Kan være greit å få en innføring på det. Jeg er ikke så inni det, men får trene meg på kurset. så får jeg heller melde meg på et kurs som går mer på fotografikurs siden.
Zzyzx Skrevet 3. september 2009 #14 Skrevet 3. september 2009 "hobby" er feil forum kanskje, skulle heller være i "Data,.."? Foto er hobby.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå