Gå til innhold

Bestees Mission B.A.B.Y

Bestee

Anbefalte innlegg

Hei Bestee,

Håper det går bra med deg og lille spire :klemmer: Får håpe tiden mot UL går fort, så du kan legge til side litt beskymringer. Og så er det sikkert veldig spennende å se på det lille underet i magen sin :rødme:

Jeg er nå 9DPO. Jeg har faktisk fått litt spente/ ømme pupper, og det har jeg ALDRI vanligvis... Så må innrømme at jeg får litt håp, samtidig så jeg prøver å ikke ta av for kroppen har jo lurt meg så mange ganger nå og det kan jo bare være nok et forsøk på lureri :gjeiper: Men temperaturen min er som den vanligvis pleier å være etter EL (om ikke litt lavere)og det får meg til å lande litt igjen i forhold til håpet. Så jeg tenkte jeg kunne spørre deg om du merket noe på temperaturen så tidlig etter EL nå når det klaffet for deg??

:klem:

Her går det bare bedre og bedre for hver dag. Jeg begynner sakte men sikkert å få tilbake motet, og trua på at dette skal gå bra bare øker. :) Jeg gleder meg veldig til ultralyd, og håper virkelig at alt står bra til. Krysser fingrene for at vi får se et bankende hjerte! :)

Ømme pupper er jo et super godt tegn dersom du ikke pleier å ha det til vanlig! :hoppe: Jeg fikk ømme pupper ca en uke før positiv test, så jeg synes dette høres veldig oppløftende ut. :jepp:

Jeg tempet dessverre ikke den siste måneden, så det kan jeg ikke svare deg på. Men jeg tror ikke du skal henge deg for mye opp i tempene. Ikke alle får trifasisk tempkurve når de er gravide! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom med en :klemmer: og håper formen er fin for deg og lille i magen

Å, tusen takk! Sender en kjempe :klemmer: tilbake!

Formen er fortsatt helt topp. Jeg skal vel egentlig ikke klage, men det hadde vært beroligende med en liten kvalmetokt i ny og ne. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at formen din er fin! :) Det blir kjempespennande med UL. :Nikke: Hugsar sjølv den fantastiske følelsen då eg var på tidleg UL, og fekk sjå eit minifoster med bankande hjerte! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bare bedre og bedre for hver dag. Jeg begynner sakte men sikkert å få tilbake motet, og trua på at dette skal gå bra bare øker. :) Jeg gleder meg veldig til ultralyd, og håper virkelig at alt står bra til. Krysser fingrene for at vi får se et bankende hjerte! :)

Ømme pupper er jo et super godt tegn dersom du ikke pleier å ha det til vanlig! :hoppe: Jeg fikk ømme pupper ca en uke før positiv test, så jeg synes dette høres veldig oppløftende ut. :jepp:

Jeg tempet dessverre ikke den siste måneden, så det kan jeg ikke svare deg på. Men jeg tror ikke du skal henge deg for mye opp i tempene. Ikke alle får trifasisk tempkurve når de er gravide! :)

Takk for svar Bestee :klemmer: Og flott at motet ditt er tilbake. Nyt at du er i god form, forhåpentligvis står alt bra til med lille spire og om ikke så lenge kan du se han eller hennes bankene hjerte :rødme:

Nå er ikke puppene mine så ømme lenger, så mistet litt håpet om at jeg har lyktes denne gang. Men ikke mange dagene til jeg får svaret nå så da får vi se. Hvis ikke er det bare å fortsette :sengekos: og håpe på bedre lykke i neste PP.

Ha en fin kveld, her koser jeg meg med 71 grader nord :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått lest igjennom hele dagboka di, men...

:strix: :strix: :strix: :strix:

GRATULERER MED SPIRE I MAGEN

Det er i morgen du skal på UL sant? Gled deg!! Det er helt fantastisk, og samtidig veldig uvirkelig å se et bankende hjerte som visstnok befinner seg i magen din.

Jeg har vært på UL idag, var temmelig stressa før jeg hadde lagt meg i stolen. Men det tok ikke lang tid før hun kunne fortelle meg at hun hadde sett hjerteaktivitet, og at det bare var en inni der. Og 100 kg falt av skuldrene min :)

Har du fått noen symptomer da? Jeg fikk KJEMPE pupper (for meg å være ihvertfall :sjenert: ) ganske tidlig, gikk opp fra 75B til 75D på notime...men de har vært temmelig ømme og er stort sett stuptrøtt så mannen har dessverre hatt liten glede av de så langt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fredag var vi på ultralyd, og fikk se verdens vakreste lille klump på hele 4 mm! Da vi fikk se det bittelille hjertet slå, kunne vi ikke helt tro det. Det var som om alle bekymringene fløy ut av vinduet. Utrolig deilig.

Gynekologen satt meg tilbake noen dager, så jeg var (ca) 6+0 på fredag i stedet for 6+4 som jeg hadde trodd.

Jeg vil også ha ticker! Hvor finner dere dem? :sjenert:

Jeg fant dem inne på den gamle KG siden, men ikke nå lenger. Mulig jeg er blind..

Jeg må bare danse litt for Rosa76 og hennes lille spire!!

:danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morro med UL og bankende hjerte :rødme:

For å få ticker klikker du bare på min feks, og så kan du opprette egen. Veldig enkelt :jepp:

Endret av Gaupa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått lest igjennom hele dagboka di, men...

GRATULERER MED SPIRE I MAGEN

Det er i morgen du skal på UL sant? Gled deg!! Det er helt fantastisk, og samtidig veldig uvirkelig å se et bankende hjerte som visstnok befinner seg i magen din.

Jeg har vært på UL idag, var temmelig stressa før jeg hadde lagt meg i stolen. Men det tok ikke lang tid før hun kunne fortelle meg at hun hadde sett hjerteaktivitet, og at det bare var en inni der. Og 100 kg falt av skuldrene min :)

Har du fått noen symptomer da? Jeg fikk KJEMPE pupper (for meg å være ihvertfall :sjenert: ) ganske tidlig, gikk opp fra 75B til 75D på notime...men de har vært temmelig ømme og er stort sett stuptrøtt så mannen har dessverre hatt liten glede av de så langt :fnise:

Tusen takk for det! :klemmer:

Det var en helt fantastisk opplevelse å få se hjerteaktivitet ja. :jepp: Alle bekymringene bare forsvant.

Jeg har ømme pupper, men de har ikke vokst noe enda tror jeg. Ellers så er jeg mer trøtt og sliten enn vanlig. De siste par dagene har jeg hatt litt problem med å få ned maten, så det spørs vel om ikke kvalmen er på vei. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å se et bankende hjerte... :rødme:

Må være utrolig godt å bli kvitt alle bekymringer!

Ha en forsatt fin søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det står bra til med både deg og lille spire :strix: Og godt at du ikke er så beskymret lenger. Høres veldig kjekt ut å få se hjertet til spiren på UL :rødme: Gleder meg veldig til det blir min tur. Hvor tidlig er det vanlig med første ultralyd?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du over 7 uker på vei :strix:

Hvordan går det med deg? Har kvalmen kommet for fullt?

Ellers vil jeg bare ønske deg en kjempe fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Hei Bestee :)

Tusen takk for hilsen i dagboken min, godt å høre at det står bra til. Jeg har vært ganske så dårlig siste ukene så har blitt litt lite KG på meg da jeg ikke har orka å sitte forann data'n engang. Men håper på bedre tider snart :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei igjen, alle vakre jenter! :klemmer:

Jeg har vært fryktelig dårlig på å oppdatere her de siste ukene. Det har vært masse styr rundt tilrettelegging av arbeid i forhold til graviditeten min i det siste, og jeg har rett og slett ikke orket stort før nå. Alt har ordnet seg, og jeg ser mye lysere på tilværelsen. :jepp:

Formen min er fortsatt veldig bra, er bare litt små-uggen noen ganger. Det jeg synes er mest slitsomt er den konstante sultfølelsen. Jeg spiser meg mett, og er skrubbsulten en time senere igjen. Dessuten føler jeg meg utslitt hele tiden, og sover til langt på dag. Men jeg skal absolutt ikke klage. Jeg er kjempe glad for at jeg har sluppet den verste kvalmen (hittil....).

Nå er jeg over 10 uker på vei, og jeg synes faktisk at tiden går ganske så fort. :) Det er gøy å tenke på at fosteret allerede ligner en bitte, bitte liten baby. Til og med fingrene er på plass! :rødme:

Jeg skal oppdatere meg på dagbøkene deres ganske så snart, men akkurat nå skal jeg sove.. lenge.. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjenn det med trøttheten og følelsen av å være uggen og sulten. Men snart er vi over 12 uker, og da skal det visstnok bedre seg. Vi får håpe på det.

Har hatt KG pause jeg og, men nå tror jeg at jeg er tilbake.

Håper du fikk sove lenge og godt.

God helg, og nyt graviditeten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, 10 veker allerede! Tida går jammen fort. Håpar du kosar deg som gravid! :klemmer:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...