Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Hei. Du har sikkert hørt om en passe stor snickers pose med mange små snickers-barer eller såkalte snickers minis, har du ikke? Foreløpig så vet jeg at man kan kjøpe en sånn pose fra IKEA, men jeg bor langt unna Ikea da.. Vet dere hvilke sentre/matvarebutikker som selger slike poser? Takker for et så raskt svar som mulig.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Er ikke sikker, du kan sjekke Europris eller Nille. Ellers vet jeg at Spar har hatt slike minier, men da er det selvplukk.
Minttu Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Ja, europris. de har sånne svære pakker til 50kr. twix og sånn også
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Ja, europris. de har sånne svære pakker til 50kr. twix og sånn også Kjempebra!! tuusen takk for svar!! men da er dere altså heelt sikre på at europris har det?
Zzyzx Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 Og Elkjøp, av alle ting. Pleier å stå ved kassa.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2009 #7 Skrevet 23. juli 2009 Og Elkjøp, av alle ting. Pleier å stå ved kassa. Ble veldig skuffet da jeg dro til de nærmeste Nille - og Europris butikkene i dag. Bare Europris hadde snikkers-pakker men det var bare 10 stk per pakke, og de koster 53 kr! dyrt.. det jeg ser etter er de snickersposene som man også kan få kjøpt på Taxfree. Det er kanskje 50 stk i dem, og de koster 50 kr. IKEA har dem, men siden dere vet hva jeg ser etter, vet dere da hvilke butikker som selger dem?? Takker igjen for svar.
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 23. juli 2009 #8 Skrevet 23. juli 2009 Meny og Ultra har slike mini-snickers i poser, men om det er så mange som 50 oppi der tror jeg ikke. Har ikke telt dem, men mener å huske at de jeg har kjøpt på Tax Free har vært større poser. Meny og Ultra selger også disse mini-sjokoladene løse.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2009 #9 Skrevet 23. juli 2009 Meny og Ultra har slike mini-snickers i poser, men om det er så mange som 50 oppi der tror jeg ikke. Har ikke telt dem, men mener å huske at de jeg har kjøpt på Tax Free har vært større poser. Meny og Ultra selger også disse mini-sjokoladene løse. Ja men løse snickers mini-barer vil jeg ikke kjøpe. De snickers-posene du mener meny og ultra selger, er det mer enn 10 stykker per pose? Hvis det er det så kjøper jeg dem. Ville også vært fint om du kunne nevne prisen. Takker igjen for svar.
Zzyzx Skrevet 24. juli 2009 #10 Skrevet 24. juli 2009 Jeg tror jeg tok feil angående de på Elkjøp, jeg tror det er vanlig størrelse på sjokoladene, men de kommer i ti-pack eller noe sånt. Jeg har dessverre ikke sett det du etterspør, jeg tror kanskje det produseres ganske utelukkende for tax free-markedet. Men jeg kan selvsagt ta feil på det også.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #11 Skrevet 26. juli 2009 Mulig du kan bestille her hvis du ikke finner i butikk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå