Gå til innhold

Snickers Mini's

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei.

Du har sikkert hørt om en passe stor snickers pose med mange små snickers-barer eller såkalte snickers minis, har du ikke? Foreløpig så vet jeg at man kan kjøpe en sånn pose fra IKEA, men jeg bor langt unna Ikea da.. Vet dere hvilke sentre/matvarebutikker som selger slike poser?

Takker for et så raskt svar som mulig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er ikke sikker, du kan sjekke Europris eller Nille. Ellers vet jeg at Spar har hatt slike minier, men da er det selvplukk.

Skrevet

Ja, europris. de har sånne svære pakker til 50kr.

twix og sånn også

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, europris. de har sånne svære pakker til 50kr.

twix og sånn også

Kjempebra!! tuusen takk for svar!! men da er dere altså heelt sikre på at europris har det?

Skrevet

Og Elkjøp, av alle ting. Pleier å stå ved kassa.

Gjest Gjest
Skrevet
Og Elkjøp, av alle ting. Pleier å stå ved kassa.

Ble veldig skuffet da jeg dro til de nærmeste Nille - og Europris butikkene i dag. Bare Europris hadde snikkers-pakker men det var bare 10 stk per pakke, og de koster 53 kr! dyrt.. det jeg ser etter er de snickersposene som man også kan få kjøpt på Taxfree. Det er kanskje 50 stk i dem, og de koster 50 kr. IKEA har dem, men siden dere vet hva jeg ser etter, vet dere da hvilke butikker som selger dem??

Takker igjen for svar.

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Meny og Ultra har slike mini-snickers i poser, men om det er så mange som 50 oppi der tror jeg ikke. Har ikke telt dem, men mener å huske at de jeg har kjøpt på Tax Free har vært større poser. Meny og Ultra selger også disse mini-sjokoladene løse.

Gjest Gjest
Skrevet
Meny og Ultra har slike mini-snickers i poser, men om det er så mange som 50 oppi der tror jeg ikke. Har ikke telt dem, men mener å huske at de jeg har kjøpt på Tax Free har vært større poser. Meny og Ultra selger også disse mini-sjokoladene løse.

Ja men løse snickers mini-barer vil jeg ikke kjøpe. :) De snickers-posene du mener meny og ultra selger, er det mer enn 10 stykker per pose? Hvis det er det så kjøper jeg dem. Ville også vært fint om du kunne nevne prisen.

Takker igjen for svar. :)

Skrevet

Jeg tror jeg tok feil angående de på Elkjøp, jeg tror det er vanlig størrelse på sjokoladene, men de kommer i ti-pack eller noe sånt. Jeg har dessverre ikke sett det du etterspør, jeg tror kanskje det produseres ganske utelukkende for tax free-markedet. Men jeg kan selvsagt ta feil på det også.

Gjest Gjest
Skrevet

Mulig du kan bestille her hvis du ikke finner i butikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...