Gå til innhold

Hvis du skulle laget pizza nå..

Fremhevede innlegg

Gjest Lancelotte
Skrevet

Jeg er småsulten og fikk plutselig utrolig lyst på pizza!

Hvis jeg skulle laget pizza nå ville jeg laget deigen fra bunnen, hatt på Dolmio pastasaus med ekstra hvitløk, helt på drøssevis med ost, toppet med gullsalami(kanskje litt sært? :roll: ) deretter ville jeg krydret den med hvitløkspulver og evt. oregano! Mmmmmmm....

Hva ville du hatt på din pizza? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, jeg ville kun hatt på tomatsaus, litt forskjellige oster og tomat:) Også laget en saus med hvitløk og litt annet krydder ved siden av:)

Skrevet

Jeg ville hatt på hjemmelaget tomatsaus med mye hvitløk i, mozarellaost, parmaskinke, parmesan og grønn pesto. Og jeg ville hatt ferdig nå-bunn.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville hatt hjemmelaget bunn, pizzasaus fra pose, kjøttdeig, sjampinjong, mais, løk, peanøtter, rød paprika, chili, og masse, masse norvegia.

Skrevet

Jeg ville tatt på tomatsaus, ost, kyllingstrimler, mais og løk. Så ville jeg krydret den med oregano og laget en tykk hjemmelaget bunn.

Skrevet

Jeg ville lagd en enkel bunn med bakepulver, og hatt på store mengder rødløk, et godt dryss med rosmaring og smuldret en masse fetaost over. Ingen tomatsaus. Når den var ferdig, ville jeg ringlet over ex-virgin olivenolje og balsamicosirup.

Skrevet

Tomatsaus, ost og nachochips.

Skrevet

Hmm, jeg ville hatt tomatpesto, ost, sorte oliven, rødløk og parmaskinke på hjemmelaget, tynn bunn :sikle: Nå fikk jeg lyst på pizza :fnise:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg ville laget grov hjemmelaget bunn, ikke for tjukk og ikke for tynn:) Kyllingkjøttdeig, gul løk, tomat, paprika, champignon, tacokrydder og tomatsaus som fyll. Mmm:)

Gjest shakeitlikejello
Skrevet (endret)

Parmesan, mozarella, pepperoni, hvitløk, ruccola, spansk skinke, pesto

Endret av shakeitlikejello
Skrevet

Kan man velge alt? Selv om man ikke har det i kjøleskapet...

Hvis ikke hadde det blitt leverpostei og rekesalat på min :S

Skrevet

Min hjemmelagede pizzasaus, rødløk, karbonadedeig, bacon og blanding av mozzarella og cheddar. Urter og ruccula etter at den er ferdigstekt.

Gjest NiChia
Skrevet

Tror det måtte vært dolmio saus, pølsebiter, ost og pizzakrydder. Er lenge siden vi har hatt pølsepizza nå. Lurer på om vi ikke skal ha det i kveld altså :fnise: nå ble jeg sulten.

Skrevet

kylling, bacon, mais og ananas!

med lite ost :spise:

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

Jeg ville hatt en litt svensk versjon... tynnbunn med litt tomatsaus og ost, samt karrikrydret kylling, bananskiver og peanøtter. :)

Skrevet

Jeg ville gått for en standard hjemmelaget pizza, tjukk bunn, tomatsaus med fersk hvitløk og kjøttdeig og en god osteblanding på toppen, mozarella, cheddar og vanlig hvitost.. mmmm

Skrevet

Jeg ville laget bunn selv (tynn).

Tomatsaus av en boks hakkede tomater som jeg siler for å få ut vesken. Hakket i ett par hvitløksfedd og basilikumblader. Saltet og peppret etter smak.

Ost og ja, gullsalami er godt som topping.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...