Gjest Lancelotte Skrevet 22. juli 2009 #1 Skrevet 22. juli 2009 Jeg er småsulten og fikk plutselig utrolig lyst på pizza! Hvis jeg skulle laget pizza nå ville jeg laget deigen fra bunnen, hatt på Dolmio pastasaus med ekstra hvitløk, helt på drøssevis med ost, toppet med gullsalami(kanskje litt sært? ) deretter ville jeg krydret den med hvitløkspulver og evt. oregano! Mmmmmmm.... Hva ville du hatt på din pizza? :D
LaBelle Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Hmm, jeg ville kun hatt på tomatsaus, litt forskjellige oster og tomat:) Også laget en saus med hvitløk og litt annet krydder ved siden av:)
Ms.Blaise Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Jeg ville hatt på hjemmelaget tomatsaus med mye hvitløk i, mozarellaost, parmaskinke, parmesan og grønn pesto. Og jeg ville hatt ferdig nå-bunn.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Jeg ville hatt hjemmelaget bunn, pizzasaus fra pose, kjøttdeig, sjampinjong, mais, løk, peanøtter, rød paprika, chili, og masse, masse norvegia.
angeleyes Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Jeg ville tatt på tomatsaus, ost, kyllingstrimler, mais og løk. Så ville jeg krydret den med oregano og laget en tykk hjemmelaget bunn.
tineline Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 Jeg ville lagd en enkel bunn med bakepulver, og hatt på store mengder rødløk, et godt dryss med rosmaring og smuldret en masse fetaost over. Ingen tomatsaus. Når den var ferdig, ville jeg ringlet over ex-virgin olivenolje og balsamicosirup.
Lotus Skrevet 22. juli 2009 #8 Skrevet 22. juli 2009 Hmm, jeg ville hatt tomatpesto, ost, sorte oliven, rødløk og parmaskinke på hjemmelaget, tynn bunn Nå fikk jeg lyst på pizza
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. juli 2009 #9 Skrevet 22. juli 2009 Jeg ville laget grov hjemmelaget bunn, ikke for tjukk og ikke for tynn:) Kyllingkjøttdeig, gul løk, tomat, paprika, champignon, tacokrydder og tomatsaus som fyll. Mmm:)
Gjest shakeitlikejello Skrevet 27. juli 2009 #10 Skrevet 27. juli 2009 (endret) Parmesan, mozarella, pepperoni, hvitløk, ruccola, spansk skinke, pesto Endret 27. juli 2009 av shakeitlikejello
frk.strøken Skrevet 27. juli 2009 #11 Skrevet 27. juli 2009 Kan man velge alt? Selv om man ikke har det i kjøleskapet... Hvis ikke hadde det blitt leverpostei og rekesalat på min :S
Rosenrød Skrevet 27. juli 2009 #12 Skrevet 27. juli 2009 Min hjemmelagede pizzasaus, rødløk, karbonadedeig, bacon og blanding av mozzarella og cheddar. Urter og ruccula etter at den er ferdigstekt.
Gjest NiChia Skrevet 28. juli 2009 #13 Skrevet 28. juli 2009 Tror det måtte vært dolmio saus, pølsebiter, ost og pizzakrydder. Er lenge siden vi har hatt pølsepizza nå. Lurer på om vi ikke skal ha det i kveld altså nå ble jeg sulten.
Kari-Kari Skrevet 28. juli 2009 #14 Skrevet 28. juli 2009 kylling, bacon, mais og ananas! med lite ost
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 28. juli 2009 #15 Skrevet 28. juli 2009 Jeg ville hatt en litt svensk versjon... tynnbunn med litt tomatsaus og ost, samt karrikrydret kylling, bananskiver og peanøtter.
Gunnhild83 Skrevet 28. juli 2009 #16 Skrevet 28. juli 2009 Jeg ville gått for en standard hjemmelaget pizza, tjukk bunn, tomatsaus med fersk hvitløk og kjøttdeig og en god osteblanding på toppen, mozarella, cheddar og vanlig hvitost.. mmmm
lunsjprat Skrevet 28. juli 2009 #17 Skrevet 28. juli 2009 Jeg ville laget bunn selv (tynn). Tomatsaus av en boks hakkede tomater som jeg siler for å få ut vesken. Hakket i ett par hvitløksfedd og basilikumblader. Saltet og peppret etter smak. Ost og ja, gullsalami er godt som topping.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå