Gå til innhold

Noli sin prøvetid

Noli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvis det hadde vært kjemisk, vil streken begynne å bli svakere igjen. Du har tatt tre tester som ble sterkere og sterkere, ikke sant? Da tror jeg ikke det er kjemisk *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror ikke det er kjemisk jeg heller, for da hadde jeg ikke hatt så mye symptomer. Har hatt kjemisk før, og da har jeg bare hatt én dag med svakt pos. test og ingen symptomer.

Det er jo uansett ikke uvanlig at ikke strekene blir så voldsomt mye sterkere i begynnelsen. Men jeg tenker at selv om jeg er gravid nå, hindrer jo ikke det no sa senere.

Men, jeg er jo litt pessimistisk da.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :)

Gadd ikke teste i dag, får se om jeg gidder i morgen. Orker ikke bli hysterisk heller.

Har utrolig vondt i ribbeina, har hatt det i .. tja, litt over en uke nå. Lurer på om det kan være noen sammenheng? Får ikke sove fordi jeg ikke finner noen komfortabel stilling i å ligge i. Skal sies at jeg alltid har vært utrolig følesom for press mot ribbeina, orker ikke engang at mannen min har armen liggende over dem når vi ligger inntill hverandre. Nå kjennes det ut som jeg har et slags konstant press, helt bakerst, på sidene på ryggen. Er vel alt for tidlig til at det kan være noen sammenheng, men..

Ellers kjennes det ut som om mensen kommer hele tiden. Ikke mensmurringer altså, men jeg synes liksom jeg hele tiden kjenner at det renner blod ut i trusa, men så kommer jeg på do og det er helt tørt der. Er jo glad for det så lenge det varer (at det er tørt altså), men uff så slitsomt..

Tør ikke juble ennå, pessimistisk som jeg er.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUD!!! Noli!!!

Dette er jo helt fantastisk!! Tenk positive tester!!

Åh! :strix:

Mange klemmer til deg fra meg! :hug: :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! :) Det er ganske kult, ja. Tror ikke helt på det da, så må titte på dem hele tiden. Nå er de blitt ordentlig sterke, og CB digital sier gravid, så da må jeg vel kunne juble!

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, men nå blør jeg. Ganske mye. Har time hos gynekolog om noen timer i dag, det er vel ikke så mye å se der inne uansett, men vi får se hva blodprøvene sier. Jeg er ganske sikker på at dette går gale veien.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært hos gynekologen nå, og der var det ingenting igjen. Har blødd såpass mye det siste døgnet at det så ut som når man er helt på slutten av menstruasjonen. Veldig kjipt, men jeg er glad kroppen min ordner opp, og at det skjedde såpass tidlig.

Har fått Pergo-resept som jeg kan begynne på i morgen hvis jeg vil, eller vente til neste mens. Må tenke på det til i morgen, men tipper jeg ender opp med å begynne i morgen. Så da blir det kanskje juni-barn i stedet?

Har mest lyst å legge meg og ikke stå opp igjen på mange uker, men kan jo ikke det heller. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...