Gå til innhold

Noli sin prøvetid

Noli

Anbefalte innlegg

Hei Noli! Jeg skal begynne med Pergo neste syklus, må bare få tatt en normal blodprøve først for å se om jeg har EL av meg selv. Håper at det snart klaffer for dere og at det er noe som funker!

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk jenter! Setter pris på at dere finnes. Virkelig! :klem:

Hadde en veldig fin helg, mannen og jeg reiste på impulstur til Oslo der bodde på hotell sammen med et vennepar av oss. Var utrolig deilig å ta en helg der vi bare slappet av og ikke tenkte på prøvingen, la igjen alt hjemme og bare koste oss! :)

Menneh, venter fremdeles på EL, og blir passe lei av at tempecharten min ser sånn ut: http://www.fertilityfriend.com/home/1337/?i=3572185& Det er tragisk. :tristbla:

I tillegg har jeg klart å få halsbetennelse, så ligger rett ut og klarer ikke svelge annet enn vann. Har heldigvis ikke feber. Fikk antibiotika hos legen, men det tar vel noen dager før det hjelper.

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo-tur hørtes kjempekos ut! Halsbetennelse ikke fullt så kos, lurer på om det er det jeg har fått, alt i halsen gjør i alle fall vondt, både å svelge, snakke, hoste. Forferdelig irriterende, og ikke minst vondt!

Håper du føler deg bedre snart :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! :)

Sitter her søvnløs i natt, dårlig kombinasjon med så vondt i halsen at jeg ikke orker å svelge og store mengder slim i øvre luftveier.. :(

Føler jeg ikke gjør annet enn å klage for tiden, noe som er litt dumt. Sånn bortsett fra halsbetennelse og manglende eggløsning, har jeg det veldig bra. Heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Noli!!!

Vet hvordan du har det med følelsen av å bare klage, men du må huske at her på KG får du si hva du vil, klage så mye du vil og vite at det blir tatt imot på riktig måte! Du har lov å klage for det er tøfft å gå igjennom det du går igjennom nå. OG det hjelper jo ikke akkurat å være syk heller...

Mitt beste sykepleier tips til deg er å drikke MASSE vann!! Hvis du er godt hydrert vill det gjøre slimet som sitter i ditt system mye tynnere og derfor lettere å bli kvitt/få opp eller evt svelge.

Lag deg sitron vann (varmt vann + en halv sitron, og sukker hvis du synes det blir litt surt) Dette vil gi deg C vitamin og igjen hjelpe deg å løse opp litt slim.

Mitt siste råd er å dampe deg:

Fyll opp en bolle med kokende vann, drypp noen dråper vademecum eller annen sterk mentolholdig skyllevann oppi, legg et håndkle over hodet og pust inn med nese og munn annen hver gang. Dette vil rense bihulene dine og igjen løse opp snørr og gørr som ligger og gjør livet ditt kjipt i dine øvre luft veier. Damp deg til det ikke er noe særlig damp igjen. Husk å snyte deg gjentatte ganger under prosessen sånn at du blir kvitt gørra.

Håper du snart vil føle deg bedre, både i formen og i humøret!

Håper også at inatt ikke blir en søvnløs natt!

Kjempe stor :klem: fra søsterliten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

hei. er du her eller? jeg måtte ta meg en liten pause, men er tilbake nå. er på 2. pergokur jeg nå. håper du har det bra og at syklusen din ordner seg snart.

kjempeklem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hei! :)

Har ikke vært noe særlig her i det siste, nei. Orker ikke, og er ganske nettlei.

Syklusen ble jo bare tull, den varte i seksti dager og nå har jeg mensen på 10. dagen uten at det ser ut som det har tenkt å gi seg med det første. Blør ganske mye, blir nesten litt bekymret. Går det an å blø ihjel av mensen? :ler:

Fikk aldri EL heller, hadde masse EL-sekret helt frem til mensen kom, til og med med blod i da jeg begynte å spotte.

Men hyggelig å se at jeg er savnet da! :) Hvordan går det med pergo-kur nr 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. :klem:

Så fint å høre fra deg igjen!

Jeg skjønner nettlei godt. Jeg var hadde en liten pause selv. Kjedelig med syklus på 60 dager. Jeg skjønner ikke hvorfor du skulle få det. Har du spurt gynekologen din om dette og hva du skal gjøre videre?

Min 2. pergokur så lenge lys ut, men det ser dårligere ut nå. Vanskelig å holde motet oppe, men det skjønner vel du... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...