Gjest Veldig frustrert Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Har hatt et par vorter på fingrene i kanskje 2 års tid nå, men i det siste har det kommet mange fler på andre fingre. Hva gjør jeg? Blir helt gal her jeg sitter!! Har prøvd masse forskjellig hittil, men det hjelper jo ikke! Jeg fikk bort en med et sånt vorteplaster, men den kom tilbake etter noen uker igjen... Så prøvde jeg Verucid liminent... Men har ikke tålmodighet til å bruke sånne ting i flere måneder når det sikkert ikke virker engang! Har dere fått vekk vorter på fingre, og isåfall hvordan? Har lest at å fryse de vekk ikke er så effektivt. Dessuten kan de spre seg lettere da. Hva gjør jeg?! Hater dette problemet her!
Gjest Kavring Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Det finnes vel forskjellige typer vorter, men jeg hadde en slik vorte som man som oftest får på føttene, på tommeltotten en gang. Legen fryste den, og den har vært borte siden. Du kan jo gi det en sjangs da Eller så kan det hende legen har noen andre tips til deg.
Gjest Gjest_Lola_* Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Når jeg gikk på ungdomsskolen så hadde jeg så mange som over 60 stk på hendene. Jeg skjemtes veldig over de og fikk til slutt nok. Gjorde som et kjerringråd sa: Smurte på godt med teatreeoil morgen og kveld og plastret alle vortene slik at det ikke skulle dampes bort. etter en uke var alle borte. men jeg var veldig nøye med og gjøre dette både morgen og kveld samt plaster.
Gjest Gjest_nassern_* Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Jeg tok "hard" laserbehandling på vorter i ansikt, og på hender og føtter. Etter det har de vært borte . Hos Laserklinikken i Sandvika http://www.laserklinikken.no/
Juso Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Et annet kjerringråd; slikk på de om morningen med en gang du våkner. Du må ikke ha spist noe først. Sikkert motbydelig da men, haha.
Silmarill Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Hei, Nå leste jeg kun overskriften så dette kan være anbefalt tidligere! (gå inn på linken å les, kanskje det er noe for deg) http://www.wartner.eu/no/
Boffi Skrevet 22. juli 2009 #7 Skrevet 22. juli 2009 Da jeg gikk på ungdomsskolen hadde jeg en del vorter på hendene mine. Jeg tok spytt på dem om morningen og kvelden, og de forsvant helt etter 3-4 uker. Har ikke sett snurten av dem siden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå