Gjest ts Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 For litt siden lå jeg på magen på senga mi når jeg holdte på med data. Så merka jeg en klump jeg lå på, litt vanskerlig å forklare.. Så jeg reste meg opp og gikk mot speilet, men jeg så ikke noen klump, så jeg kjente der jeg fikk vondt, og merka at jeg har en stor klump inni meg, den syns ikke i det hele tatt :/ DEN ER STOR, INNI MEG!! Hallo? Jeg vil ikke dø, jeg er jo bare 14!!!
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Hvis dette er en tulletråd: Skam deg!!! Hvis dette er sant: Snakk med foreldrene dine.
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 ...øh, du... Ut i fra det du forteller er det umulig for oss å si hva den klumpen er. Spør foreldrene dine hva det er.
Gjest Smaragd Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 ...øh, du... Ut i fra det du forteller er det umulig for oss å si hva den klumpen er. Spør foreldrene dine hva det er. Du må jo fortelle oss HVOR dette er også
Gjest ts Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Klompen er øverst og midt på magen litt under brystene
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Klompen er øverst og midt på magen litt under brystene Spør moren din. Tviler på at du tror det er kreft selv når du kan bruke noe så patetisk som "" etter det.
Bellatrix Skrevet 21. juli 2009 #7 Skrevet 21. juli 2009 Hva med en tur til lege så du får undersøkt kulen?
Gjest ts Skrevet 21. juli 2009 #8 Skrevet 21. juli 2009 Spør moren din. Tviler på at du tror det er kreft selv når du kan bruke noe så patetisk som "" etter det. Jeg begynte nesten å gråte da jeg merka det, det er seriøst. Tror du jeg virkelig tuller om noe så viktig?
Gjest ts Skrevet 21. juli 2009 #9 Skrevet 21. juli 2009 Hva med en tur til lege så du får undersøkt kulen? ja.. jeg har tenkt til å si ifra til mamma når hun kommer hjem, og gå til lege hvis hun syns det.
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #10 Skrevet 21. juli 2009 Jeg begynte nesten å gråte da jeg merka det, det er seriøst. Tror du jeg virkelig tuller om noe så viktig? Det var ikke det jeg skrev. Jeg synes det bare var teit av deg å ta et smiletegn etter du hadde beskrevet hvor det var. Akkurat som om det var "morsomt".
Gjest ts Skrevet 21. juli 2009 #11 Skrevet 21. juli 2009 Det var ikke det jeg skrev. Jeg synes det bare var teit av deg å ta et smiletegn etter du hadde beskrevet hvor det var. Akkurat som om det var "morsomt". Ok, unskyld for at jeg missforsto. Men det jeg mente med tegnet var at jeg konsentrerte meg da jeg sa det..
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #12 Skrevet 21. juli 2009 Det er nok helt sikkert bare brystbeinet ditt du kjenner. Det kjennes på en måte ut som en kul..
Gjest Miley Skrevet 21. juli 2009 #13 Skrevet 21. juli 2009 Det kan og være tarmene dine, hvis det var under ribbeina i mageområdet og ikke over ribbeina. Dersom den er fylt, kan den faktisk kjennes litt på den måten du beskriver.
Noli Skrevet 21. juli 2009 #14 Skrevet 21. juli 2009 Kreft gjør vel sjelden vondt, vil heller tro du har en betennelse av noe slag. En tur til legen er nok lurt.
Gjest ts Skrevet 21. juli 2009 #15 Skrevet 21. juli 2009 Det kan og være tarmene dine, hvis det var under ribbeina i mageområdet og ikke over ribbeina. Dersom den er fylt, kan den faktisk kjennes litt på den måten du beskriver. Det er under ribbeina ja, så kan hende det er det du beskriver, jeg får håpe det
Gjest Smaragd Skrevet 21. juli 2009 #16 Skrevet 21. juli 2009 Det er under ribbeina ja, så kan hende det er det du beskriver, jeg får håpe det Magesekken stikker også ut der om man nettopp har spist. Jeg ser helt skjev ut rett etter jeg har spist, for da stikker den ut på min venste side
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #17 Skrevet 21. juli 2009 For litt siden lå jeg på magen på senga mi når jeg holdte på med data. Så merka jeg en klump jeg lå på, litt vanskerlig å forklare.. Så jeg reste meg opp og gikk mot speilet, men jeg så ikke noen klump, så jeg kjente der jeg fikk vondt, og merka at jeg har en stor klump inni meg, den syns ikke i det hele tatt :/ DEN ER STOR, INNI MEG!! Hallo? Jeg vil ikke dø, jeg er jo bare 14!!! Det kan jo være en slags fett-klump...en vann syste eller noe.Hadde det være kreft tror jeg ikke du hadde oppdaget det på det viset for å si det sånn....
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. juli 2009 #18 Skrevet 21. juli 2009 Vet du hva? Snakk med foreldrene dine, og eventuelt lege og finn ut hva det er før du bekymrer deg. For husk, man kan bli dårlig av bekymringer! Dersom det skulle være noe galt med deg; vær positiv og sterk, som regel går det bra. Så; ikke bekyrme deg, og snakk med foreldrene dine!!! Til alle dere som har kommet med frekke svar på denne tråden: Ærlig talt!!! Oppfør dere pent og ikke vær så uforskammet!!! Husk, det er ikke lett å slite med slike bekymringer.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. juli 2009 #19 Skrevet 21. juli 2009 Vet du hva? Snakk med foreldrene dine, og eventuelt lege og finn ut hva det er før du bekymrer deg. For husk, man kan bli dårlig av bekymringer! Dersom det skulle være noe galt med deg; vær positiv og sterk, som regel går det bra. Så; ikke bekyrme deg, og snakk med foreldrene dine!!! Til alle dere som har kommet med frekke svar på denne tråden: Ærlig talt!!! Oppfør dere pent og ikke vær så uforskammet!!! Husk, det er ikke lett å slite med slike bekymringer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå