Gå til innhold

Taffelmusikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Lurte plutselig på en ting, er det vanlig å ha taffelmusikk under middagen?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har aldri vært i bryllup hvor det er taffelmusikk, nei. Er jo litt upraktisk med tanke på alle taler osv. (Dessuten kan det nok bli dyrt hvis man skal ha livemusikk i så mange timer i tillegg til etterpå.)

Skrevet

jeg lurte litt paa det, men har gaatt bort fra det. Men jeg skal ha en cd med rolig lounge musikk i bakgrunnen :)

Skrevet

Tenkte mest på en cd ja.. Hmm, tror kanskje det blir litt vell mye med en cd og 100 snakkende personer. I tillegg blir det jo taler under middagen.. Får se hva jeg finner på :)

Skrevet

Syns musikk ala St. Germain, Buddha Bar og Cafe Del Mar er super deilig og avslappende å ha i bakgrunn.

Skrevet

Vi hadde en pianospiller (ung gutt på ca. 16 som er venn familien, ble ikke akkurat dyrt), som spilte litt nå og da, men hadde selvfølgelig pause under talene. Og de var det jo sinnsykt mange av, så tror ikke han akkurat ble overarbeidet heller.

Skrevet

Vi skal ha taffel musikk under middagen. Det blir en del sanger også som han spiller til under middagen. Synes det blir en fin steming av det =) Er heller ikke så kost bart som vi trodde. Kom seg på en 2500.-

Gjest Gjest_brud_*
Skrevet

for 4000,- har vi en som spiller fra kl 17-02 :)

Flott med taffel-musikk under middagen :)

Skrevet
Syns musikk ala St. Germain, Buddha Bar og Cafe Del Mar er super deilig og avslappende å ha i bakgrunn.

jeg skal ha det, chill musikk a la de du beskriver :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...