Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Hei alle sammen som leser dette.. Trenger nemlig råd fra dere! Dere som har gjort noe dere har dårlig samvittighet for, hva gjør dere for å bli kvitt denne dårlige samvittigheten?? Føler den henger over meg hele tiden, uansett hvor jeg er eller hva jeg gjør! (er ikke noe alvorlig jeg har gjort, men har adlri gjort noe gale før så føler meg så råtten) Er over et år siden og alikevel tenker jeg på det hver dag.. Har venner og mann som jeg har snakket med, så har jo fått snakket ut om det.. Men alikevell..
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Har du mulighet for å gjøre det opp ovenfor den (?) du har gjort noe galt mot? I såfall ville jeg gjort det, selv om det kan være pinlig og kanskje koste deg penger eller noe sånt er det bedre enn å gå og plages. Har ikke prøvd dette selv, men en metode ei venninne av meg bruker ovenfor folk og situasjoner hun har hatt en konflikt/følt hun har noe uoppgjort med, men det ikke er mulig å møte disse på nytt ansikt til ansikt, er å forestille seg at man står oppi det igjen, men får sagt og gjort det man egentlig ville/burde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå