Gå til innhold

Primolut-N

Fremhevede innlegg

Gjest MåneSkygge
Skrevet

Jeg har hørt at man kan bli veldig oppblåst og få mensen smerter selv om man utsetter. At det kjennes ut som mensen skal komme når som helst. Ble derfor rådet til og framskynde den i stedet og hun som tipset meg sa at de pillene hun hadde, kunne man gjøre begge deler med. Hun husket ikke hva de het.

Kan Primolut-N brukes til begge deler?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Nei. Trodde bare det var p-piller man kunne fremskynde med jeg. Med primolut kan man i hvert fall ikke det, men hvis det har kommet piller man kan fremskynde med så vil jeg gjerne vite det og.

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Nei. Trodde bare det var p-piller man kunne fremskynde med jeg. Med primolut kan man i hvert fall ikke det, men hvis det har kommet piller man kan fremskynde med så vil jeg gjerne vite det og.

Det har eksistert i mange år det. Mamma har brukt det før. Snakket med legen og han sa disse kunne brukes begge veier.

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet
Det har eksistert i mange år det. Mamma har brukt det før. Snakket med legen og han sa disse kunne brukes begge veier.

Men hvis moren din har brukt det kan du vel få vite navnet?

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Men hvis moren din har brukt det kan du vel få vite navnet?

Hun husket ikke for det var så lenge siden. Men hun snakket med legen og fant ut at det var Primolut-N.

Så da kan nok disse brukes både til og utsette og framskynde.

Gjest Primavera
Skrevet
Hun husket ikke for det var så lenge siden. Men hun snakket med legen og fant ut at det var Primolut-N.

Så da kan nok disse brukes både til og utsette og framskynde.

Vil tro man kan utsette og fremskynde med Primolut ja. Begynn på en kur på et tidlig tidspunkt, spis pillene hver dag i 10 dager. 3-4 dager senere vil du få mensen.

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Vil tro man kan utsette og fremskynde med Primolut ja. Begynn på en kur på et tidlig tidspunkt, spis pillene hver dag i 10 dager. 3-4 dager senere vil du få mensen.

:Nikke: Det var sånn legen sa jeg skulle gjøre det. Regne meg fram sånn at jeg tar den siste tabletten ett par dager før jeg vil mensen skal komme :)

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Visste ikke at det gikk an å bruke Primolut den veien. Test ut du da, og fortell oss etterpå hvordan det gikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...