Gjest Sjokokokko Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Jeg vil så gjerne smake, men den finnes jo fortsatt ingen steder! Sist jeg hørte skulle den komme i mai... noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Etter hva jeg skjønner, har han ikke fått produksjon og distribusjon på plass enda. Sjokoladeprinsen Jeg venter også ivrig på å få smake - og ikke minst finne ut om sjokoladen virkelig er så sunn som han hevdet i konkurransen
venus_ Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Den kom i Oslo for en stund siden. Slutten av mai eller begynnelsen av juni tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Den kom i Oslo for en stund siden. Slutten av mai eller begynnelsen av juni tror jeg. Hvor blir den solgt? Har han avtaler med noen kjeder?
venus_ Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 Hvor blir den solgt? Har han avtaler med noen kjeder? Den ble solgt på enkelte Narvesen og 7eleven.
venus_ Skrevet 20. juli 2009 #6 Skrevet 20. juli 2009 Søk på Ekte sjokolade på facebook så kan du holde deg oppdatert der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå