Gjest rengjøreren Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Hvor stor er huset/leiligheten din og hvor lang tid bruker du på å vaske den?
Gjest Marlo Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 (endret) Kommer ann på hvor nöye jeg er. Tidlig i forrige uke tok jeg baderommet og kjökkenet veldig nöye (inni alle skap, omorganiserte etc etc), samt vasket ned resten av leiligheten også og brukte en dag (sånn ca fra 8 om morgenen til ca 8 om kvelden, men da med mange pauser underveis) Leiligheten er på ca 80 kvm Endret 20. juli 2009 av Marlo
Gjest Gjest_Caroline_* Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Vaskehjelpen vår bruker 5 timer i uken - da tar jeg det som må tas innimellom, f eks må kjøkkenbenk, kjøkkenvask, kjøkkenbord, komfyr ol tas hver dag.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Vaskehjelpen vår bruker 5 timer i uken - da tar jeg det som må tas innimellom, f eks må kjøkkenbenk, kjøkkenvask, kjøkkenbord, komfyr ol tas hver dag. Hvor mye betaler dere for det? Og hvor stort er huset?
Gjest Gjest_Caroline_* Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Hvor mye betaler dere for det? Og hvor stort er huset? Huset er 180 kvm og jeg betaler henne 500 kroner i uken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå