Gå til innhold

Takk for hjelpen - gave


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Samboer kjørte mye med meg da jeg drev med oppkjøring, hva slags gave skal jeg finne på som takk for hjelpen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboer kjørte mye med meg da jeg drev med oppkjøring, hva slags gave skal jeg finne på som takk for hjelpen?

hvis d er typen/dama man snakker om her vil jeg anta at du kjenner denne personen veldig godt, og da er det ganske fritt fram egentlig. Man trenger liksom ikke være redd for at man flauser seg ut. Kjøp noe som er nyttig og som ikke bare blir liggende bakerst i skapet :gjeiper:

ellers er det vel ganske naturlig å hjelpe hverandre dersom man er kjærester? Man trenger vel ikke komme med den gaven fordi vel..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Caroline_*

Jeg synes ikke du trenger gi noen gave - neste gang er det kanskje du som hjelper han med noe.

Selv kjørte jeg med sønnen min hver bidige ettermiddag og kveld i flere måneder - mil etter mil - det var så mye kjøring at jeg rett som det var bare sovnet :ler:

Har aldri tenkt på at han skal gi meg noe i gave for at jeg var med .. Faktisk så var det bare hyggelig. Vi fikk snakket masse på disse turene, stoppet og drakk kaffe underveis .. Nei, kunne ikke tenkt meg noen bedre gave enn at han fikk lappen .. mer enn nok for meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten driver ikke så mye med gaver, men vi lager i steden små overraskelser til hverandre, som at jeg vasket hybelen hans da han var bortreist, eller at han fikser sykkelen min. Det beste er imidlertid når en av oss lager en deilig middag til den andre, med dessert og kanskje en påfølgende massasje? "Gratis", intimt og koselig. Hvis du finner noen fancy oppskrifter blir det jo en skikkelig happening i forhold til dagligdagse kjøttkaker. Pynt dere litt og dekk et fint bord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...