Gå til innhold

Hvordan kle seg på byen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan kan en kvinne kle seg på byen om hun ønsker seksuell oppmerksomhet, men samtidig respekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du på å få hele pakka, med middag og overnattning eller bare litt kos mens typen er bortreist?

Gjest Gjest
Skrevet
Tenker du på å få hele pakka, med middag og overnattning eller bare litt kos mens typen er bortreist?

Mer det siste ;)

Men, mest for flørt...

Skrevet

Du kommer jo langt med lite klær og et uskikkelig blikk da.

Skrevet

Men den værste tenninga, får du ikke den av menn som får deg til å føle deg respektløs?

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
Du kommer jo langt med lite klær og et uskikkelig blikk da.

Men, hvor går grensen over til det vulgære.. Kunne tenke meg å ha på meg et kort skjørt med splitt bak, man kan nesten se litt av hvert...

Er det for drøyt?

Skrevet
Men den værste tenninga, får du ikke den av menn som får deg til å føle deg respektløs?

Jeg kan godt være respektløs. Men, skal ha respekt selv ;)

Skrevet

Kommer litt an på hvordan du beveger deg. For eksempel om du mister noe på bakken, setter du deg på huk, eller har du rette oppreiste ben mens du bøyer deg fremover for å plukke opp det du mistet...?

Skrevet
Kommer litt an på hvordan du beveger deg. For eksempel om du mister noe på bakken, setter du deg på huk, eller har du rette oppreiste ben mens du bøyer deg fremover for å plukke opp det du mistet...?

Så du mener om jeg oppfører meg grasiøst, er det ok med så høy splitt?

Skrevet

Noe sånt ja. Blir litt lettere å komme til. Forresten når jenter har høy splitt så slipper man spørre og mase så fælt. Ting går litt mer av seg selv da.

Skrevet
Noe sånt ja. Blir litt lettere å komme til. Forresten når jenter har høy splitt så slipper man spørre og mase så fælt. Ting går litt mer av seg selv da.

Ok, takk for svar. :)

Setter pris på andres meninger også.

Gjest Gjest
Skrevet
Ok, takk for svar. :)

Setter pris på andres meninger også.

Som mann vil jeg si at et kort, svart skjørt og en topp i nøytrale farger kan være fint, evt. en stilig jakke. Stilfullt på samme tid som det er råsexy.

Velg et skjørt som sitter stramt og fint over baken, ikke være redd for å vise litt rumpe.

Også sexy om du ikke bruker strømper, dvs. helt bare bein.

Skrevet

Hva med lang, ikke så veldig tettsittende, kjole med dyp utringning?

Gjest Gjest
Skrevet
Hva med lang, ikke så veldig tettsittende, kjole med dyp utringning?

Kan også være fint :) Men holder likevel en knapp på at den skal stramme litt og vise former og kurver. Finnes jo lange kjoler som er stramme. Kroppsnært skal det være! Er man litt frekkere får man jo også noen som viser litt mage. Alltid flott med damer som ikke er redd for å vise litt.

Men førstevalget med stramt kort skjørt er jo veldig flott.

Gjest Gjest_jomfrua_*
Skrevet

hvordan ser kroppen din ut da? må vite det for å si hva som vil ta seg best ut på deg.

Skrevet

Jeg er slank, og liten. Men med former.

Gjest Gjest
Skrevet

Helt utrolig hva mennesker får seg til å gjøre-pleier å være null problem å få seg slik oppmerksomhet på byen, det er bare ekkelt.

Skrevet
Jeg er slank, og liten. Men med former.

Det høres perfekt ut med et kort skjørt med splitt. Gjerne også tynne strømper (ikke strømpebukser). Lar du skjørtekanten gli litt opp slik at den kanskje muliggjør et glimt av strømpekanten vil jeg tippe at flere enn en får full tenning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...