Gå til innhold

Spørsmål til Gard


Gjest Gjest_Fredrik_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Fredrik_*

Hei, Gard! Har brukt hjemmesidene dine mye og de er kjempefine og nyttige. Men jeg lurer veldig på hvorfor du skriver dem på engelsk og ikke norsk (evt. begge deler)? Tror mange flere ville hatt nytte av dem da, for det er ikke alle som er like gode i engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Hei, Gard! Har brukt hjemmesidene dine mye og de er kjempefine og nyttige. Men jeg lurer veldig på hvorfor du skriver dem på engelsk og ikke norsk (evt. begge deler)? Tror mange flere ville hatt nytte av dem da, for det er ikke alle som er like gode i engelsk.

Kan ikke svare for Gard, men vil jo tro at det er langt flere som ikke kan norsk enn engelsk her i verden. Det er sikkert mange fler enn nordmenn som finner sidene hans informative.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Grunnen til at de er på engelsk er rett og slett at jeg ønsker å nå et større publikum :-) Og som nevnt er det langt flere som snakker engelsk enn norsk. Men hvis jeg hadde tid ville jeg selvfølgelig også hatt dem på norsk men det ville blitt et veldig omfattende arbeid etterhvert. Men heldigvis begynner det å komme online oversettelsesmotorer som kan oversette sidene til en viss grad iallefall for de som ikke kan engelsk. Men jeg har tenkt en del på dette....jeg burde selvfølgelig hatt sidene på engelsk, spansk og fransk for å dekke et bredest mulig publikum men tiden og kunnskapene strekker ikke til der ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Men jeg har tenkt en del på dette....jeg burde selvfølgelig hatt sidene på engelsk, spansk og fransk for å dekke et bredest mulig publikum men tiden og kunnskapene strekker ikke til der ;-)

Synes du er litt vel diskriminerende når du ikke engang vurderer kinesisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er litt vel diskriminerende når du ikke engang vurderer kinesisk ;)

Hei

Hehe...jeg har tenkt på det også selvfølgelig men da tar man det iallefall til "neste nivå"...spørsmålet er da om man skal satse på simplified mandarin, kontonesisk, hakka etc ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ida_*

Det er jo bare å lime inn webadressen her så får man opp Gards side ferdig oversatt til norsk! Blir så bra så - siden til Gard er super uansett språk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Ida_*
Det er jo bare å lime inn webadressen her så får man opp Gards side ferdig oversatt til norsk! Blir så bra så - siden til Gard er super uansett språk :)

Nei - forresten, trekker tilbake!! Ser nå at det ikke vises bilder når man velger oversettet versjon. Det er jo håpløst da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...